וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק כריסטיאנו רונאלדו: כל שחקני יובנטוס הסכימו לקצץ בשכרם

אחרי הדיווחים על הסכמתו של הפורטוגלי, אלופת איטליה הודיעה על סיכום קולקטיבי לגבי ארבעת החודשים הקרובים, במהלך שיחסוך למועדון סכום של 90 מיליון יורו

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

כריסטיאנו רונאלדו כבר תרם מיליון יורו למלחמה בקורונה, אבל כוכב נבחרת פורטוגל לא עוצר שם. באיטליה דיווחו הבוקר (שבת) כי CR7 החליט לקצץ 3.8 מיליון יורו ממשכורתו ביובנטוס, על מנת לאפשר לקבוצה להתנהל גם במהלך משבר הקורונה שהשפעותיו הכלכליות על עולם הכדורגל צפויות להיות חסרת תקדים.

הפורטוגלי קיבל את ההחלטה יחד עם ג'ורג'ו קייליני וג'אנלואיג'י בופון, ואכן בשעות הערב יובנטוס הודיעה כי שחקניה הסכימו קולקטיבית לקיצוץ בשכרם, כשהמועדון לא ישלם משכורות בארבעת החודשים הקרובים ובכך יחסוך כ-90 מיליון יורו.

בהודעת המועדון נכתב כי "לאור מצב החירום העולמי שמונע כל פעילות ספורטיבית, הגענו להבנות עם השחקנים ומאמן הקבוצה הבכירה. ההבנות כוללות הפחתת השר של חודשים מרץ, אפריל, מאי ויוני 2020. בשבועות הקרובים יהיו סיכומים אישיים עם כל אחד מהשחקנים... לסיכום הזה תהיה השפעה של 90 מיליון יורו על העונה הכלכלית הנוכחית".

אגב, משכורתו השנתית של רונאלדו עומדת על 31 מיליון יורו, ומשכורות השחקנים השנתיות של הגברת הזקנה עומדים על 250 מיליון יורו - כ-20 מיליון יורו לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully