וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: וילי רוטנשטיינר ימליץ על המשך העסקתו של אנדי הרצוג עד סקוטלנד

2.4.2020 / 7:20

המנהל המקצועי רוצה שבן ארצו האוסטרי יישאר לפחות עד משחקי הפלייאוף שייערכו בעוד כחצי שנה. רק אם יביע רצון להמשיך ויסכים לקיצוץ הצפוי בשכרו, יקבלו בהתאחדות החלטה סופית בעניין

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב בזום

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר ימליץ על המשך העסקתו של אנדי הרצוג כמאמן נבחרת ישראל גם אחרי סיום חוזהו בעוד חודש, וזאת כדי שיאמן את הנבחרת במשחק מול סקוטלנד שאמור להיערך רק בספטמבר או אוקטובר. רוטנשטיינר יעשה כך רק אם המאמן עצמו יביע הסכמה מלאה וירצה להמשיך במאה אחוז. על פי הידוע הרצוג מעוניין להישאר ולנסות להשלים את המשימה במשחקי הפלייאוף ליורו 2021 שנדחו אתמול (רביעי) על ידי אופ"א, אבל הוא יצטרך גם להכיר בכך שחוזהו יהיה חייב להיות מקוצץ בצורה משמעותית מאחר שאין שום פעילות כרגע ולא ברור מתי הכדורגל הישראלי ישוב.

יש להדגיש כי בהתאחדות לכדורגל לא ידעו אמש לומר אם הרצוג בכלל ירצה את התפקיד, מאחר שהמשמעות היא שהוא סוגר לעצמו את האפשרות לאמן קבוצת כדורגל בעונה הבאה אולם בסביבתו, כאמור, טענו אחרת.

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
החלטות יתקבלו בקרוב. רוטנשטיינר והרצוג/שלומי גבאי

מיד לאחר המשחק מול סקוטלנד (ואולי מול סרביה או נורבגיה אם ישראל תעבור את סקוטלנד), יחלו משחקי מוקדמות מונדיאל 2022. אם הרצוג ייכשל במשחקי פלייאוף העליה היורו, תצטרך הנבחרת למצוא בהקדם מאמן חדש. כך או כך, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון אמור לשוחח עם רוטנשטיינר בקרוב ולשמוע ממנו את דעתו בנושא. רק אם הרצוג יביע רצון להישאר, יוחלט בהתאחדות האם להאריך את חוזהו ובאיזה שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully