וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק אוברמרס זועם על אופ"א: "מנהלים את משבר הקורונה כמו דונלד טראמפ"

המנהל הספורטיבי של אייאקס מתעקש שיש להכריז על סיום העונה באירופה: "100 אנשים מתו בהולנד ביום אחד, למה כסף מועדף על חיי אדם?"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

ההכרזה של אופ"א אמש (רביעי) על דחיית כל מפעליה עד להודעה חדשה בעקבות התפשטות הקורונה, מעוררת תגובות לכאן ולכאן. ברחבי אירופה דווח שמטרת ההודעה היא לאפשר לליגות המקומיות לסיים את העונה, ואפילו ההתאחדות לכדורגל בישראל הודיעה שסוכם ש"ייעשה כל מאמץ על מנת לחדש את המשחקים".

אבל יש מי שלא מרוצה מכך וטוען שההחלטה נובעת מבצע כסף, ולא משיקולים טהורים של שמירה על בריאות הציבור. אחד מהם הוא מארק אוברמרס, המנהל הספורטיבי של אייאקס, שתקף אמש בחריפות את ארגון הגג של הכדורגל האירופי.

"אופ"א מגיבה לקורונה כמו שדונלד טראמפ הגיב אליו עד לפני שבוע. ראינו לאן זה לקח את ארצות הברית", אמר שחקן העבר ל"טלחרף". "אופ"א לא אומרת את זה בגלוי, אבל האמירה שלה, למעשה, היא שהכלכלה חשובה יותר מההתמודדות עם הנגיף. הלו! היום מתו בהולנד למעלה מ-100 אנשים בגלל הוירוס, ואתם מדברים על כדורגל? זו בושה וחרפה".

המנהל הספורטיבי של אייאקס מארק אוברמארס. GettyImages
"יש פה קשר שתיקה מטריד". אוברמרס/GettyImages

אוברמרס הביע כעס גם כלפי ראשי הליגה ההולנדית שלא הביעו דעה עצמאית בנושא. "קיוויתי שמישהו מהם יביע עמדה משלו, אבל הם מעדיפים להסתתר מאחורי ההצהרות של אופ"א. ברור שהליגה ההולנדית לא תלויה בחוזי הטלוויזיה כמו הליגות הגדולות - הספרדית, האנגלית, האיטלקית והגרמנית. כנראה שהליגות הללו לוחצות על אופ"א לחדש את העונה בכל מחיר, כי הן מבינות את ההשלכות הכלכליות. גם אופ"א מרוויחה מזה, כי ביטול העונה בליגת האלופות יעלה לה הון תועפות. יש כאן קשר שתיקה, וזה מטריד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully