וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני שקרא לאנשים לשמוע להוראות הבידוד: קייל ווקר ערך מסיבת סקס בביתו

5.4.2020 / 10:46

מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה הסתבך: ב"סאן" טוענים שהזמין חבר ושתי נערות ליווי ל"סשן סקס של שלוש שעות". ווקר התנצל, בסיטי זועמים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

לפני כשבוע פרסם מגן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, ובו קרא לאזרחי אנגליה להישאר בבתים ולא להפר את הבידוד. אלא שב"סאן" מפרסמים הבוקר (ראשון) כי שחקן נבחרת אנגליה לא סתם הפר את הבידוד, אלא ערך מסיבת סקס של ממש בביתו, יממה לפני שהסרטון המדובר הועלה לעמוד האינסטגרם שלו.

על פי אותו דיווח, ווקר הזמין לדירה שלו חבר קרוב ושתי נערות ליווי, ל"סשן סקס של שלוש שעות". השחקן צפוי לספוג קנס כבד מהסיטיזנס על שלא נשמע להוראות הממשלה הבריטית. "זה שפל חדש, המנג'ר יכעס עליו מאוד - ובצדק", צוטט מקור כאומר.

ב"סאן" ציטטו את אחת מנערות הליווי, לואיס מקנמרה בת 21, שהגיעה לביתו של ווקר ב-10:30 במונית: "אני עובדת בסוכנות במנצ'סטר, קיבלתי הודעה מהבוס שלי שלקוח חשוב מחפש מישהי. לא ידעתי מי הוא. קייל צריך היה לדעת. מצד אחד הוא מזמין זרים לבית שלו למסיבת סקס, למחרת מבקש מכולם להישאר בבית. הוא צבוע ומציב אנשים בסיכון".

View this post on Instagram

?? #StayHomeSaveLives

A post shared by Kyle Walker (@kylewalker2) on

אמש התנצל ווקר על מעשיו ואמר: "אני רוצה להתנצל על הבחירות שקיבלתי בשבוע שעבר. אני מבין שעמדתי ככדורגלן מקצוען הופכת אותי מודל לחיקוי. על כן, אני רוצה להתנצל במפני משפחתי, חברי, הקבוצה והאוהדים על כך שאכזבתי אותם". גם בסיטי הגיבו ואמרו: "אנחנו מאוכזבים לשמוע על ההאשמות. נבצע בדיקה משלנו בימים הקרובים".

  • עוד באותו נושא:
  • קייל ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully