וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוויחו נקודות זכות: מכבי תל אביב רוצה להשאיר את שכטר, ריקן, גולסה וייני

5.4.2020 / 21:30

העובדה שקיצצו 50 אחוז משכרם עד סוף העונה, תרמה למעמדם של הארבעה שמסיימים חוזה בקיץ. אופואדו מבין שרק קיצוץ זהה ישאיר לו סיכוי קטן להמשיך, גולדהאר יחליט בקרוב על מידת ההשקעה

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב בזום

מכבי תל אביב רוצה את איתי שכטר, אבי ריקן, אייל גולסה ושרן ייני לעונה הבאה. העובדה שהם קיצצו 50 אחוז משכרם עד סוף העונה הנוכחית, תוסיף להם נקודות מול הבעלים מיטש גולדהאר שיצטרך להחליט בקרוב עד כמה הוא יכול ורוצה לבנות סגל רחב גם לעונה הבאה.

נזכיר כי כל הארבעה מסיימים חוזה בסוף יוני. לשכטר, ריקן וייני יש אופציות שמכבי תל אביב צריכה לממש אם היא רוצה אותם, אבל ספק רב אם הם יוכלו לקבל את הסכומים המופיעים באותן אופציות, וזאת בשל ירידת השכר שתהיה בעונה הבאה. מול גולסה אין אופציה ולכן הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

שחקני מכבי תל אביב, איתי שכטר, אבי ריקן. דני מרון
דחף לכך שהמתווה יתקבל על ידי כל השחקנים. אבי ריקן עם איתי שכטר/דני מרון

במכבי תל אביב מבינים שעומק כמו שהיה להם העונה, לא יכול לחזור בעונה הבאה, ומעבר לקיצוץ הנדרש בחוזים יהיה גם צורך בצמצום הסגל, אבל לשכטר, ריקן וגולסה שמצטיינים העונה ולקפטן הראשון ייני, תישמר זכות גם בשל ההסכמה לקצץ ב-50 אחוז כעת. ריקן וייני היו גם בין אלה שניהלו שיחות ישירות עם ההנהלה על מתווה הקיצוץ של גולדהאר ושחקנים מספרים שריקן דחף לכך שמתווה הקיצוץ יתקבל על ידי כל השחקנים.

מי שנמצא בדילמה הוא החלוץ צ'יקו אופואדו שנמצא כעת בביתו בניגריה ושמע בסוף השבוע כי עליו לקצץ 50 אחוז ללא יכולת לנהל משא ומתן. לאופואדו אין חוזה לעונה הבאה והוא עוד קיווה ברגעים מסוימים העונה שהמאמן ולאדן איביץ' יבקש להחתימו, אבל פציעתו הקשה לפני למעלה מחודש גדעה ככל הנראה את תקוותו להישאר. יחד עם זה יודע אופואדו שאם יש לו עוד סיכוי קטן לקבל חוזה חדש בקבוצה, זה רק אם יסכים לקיצוץ של 50 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully