וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין תקף את רן קדוש: "לא יודע למה התקשורת עושה אותך גיבור"

שחקן הפועל רעננה הקדיש פוסט זועם לשוער הפועל חיפה שקרא לכדורגלנים לצאת לחל"ת לאות סולידריות עם שאר הציבור: "אתה צריך להתבייש"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת בזום

פרשת רן קדוש ממשיכה להסעיר את הכדורגל הישראלי, והיום (ראשון), הותקף שוער הפועל חיפה באופן פומבי על ידי אביחי ידין, שחקנה הוותיק של הפועל רעננה, שהעלה את תמונתו של קדוש בחשבון האינסטגרם שלו וכתב "לא יודע למה התקשורת עושה אותך גיבור, אתה צריך להתבייש".

לאחר מכן ביקש ידין להבהיר: "אני וחברי למקצוע מבינים את צו השעה. גם אני קיצצתי 30 אחוז. אבל הקיצוץ חייב להיות קבוצתי, כל קבוצה לפי מה שסוכם וברגע שאחד מנסה לפעול לבד ופוגע בחבריו לחדר ההלבשה שם המהלך לא תקין בעיני. קבוצת כדורגל כשמה היא קבוצה וזה לא משחק טניס. כמו שדורשים מאיתנו להיות מאוחדים בחדר ההלבשה ובמגרש כך עלינו לפעול בהחלטות כאלה, כגוף אחד. בריאות לכולם והלוואי שנחזור מהר להתעסק בכדורגל עצמו. חג שמח לעם ישראל".

אביחי ידין נגד רן קדוש. אינסטגרם, אתר רשמי
מתוך חשבון האינסטגרם של אביחי ידין/אתר רשמי, אינסטגרם

כזכור, בשבוע שעבר הפתיע השוער בן ה-34 את חבריו כשפרסם פוסט בו קרא לכל שחקני ליגת העל לצאת מיוזמתם לחל"ת לאות סולידריות עם שאר הציבור במקום לעשות במשא ומתן על גובה הקיצוץ במשכורותיהם, ובתגובה הוא הוצא מקבוצת הווטסאפ של שחקני קבוצתו, שזעמו על דבריו.

בראיון שפורסם היום בוואלה! ספורט גילה קדוש שכמה משחקני קבוצתו דווקא תמכו במהלך שהציע, לצד אלפי הודעות תמיכה שקיבל מאנשים רבים, ואמר: "זה הפתיע אותי, אני שמח שהמודעות לעניין עלתה כי המטרה שלי בסופו של דבר היא להעלות את המודעות של אנשים שהם מובילי דעה בכל תחומי העניין בארץ, לא רק בכדורגל. גם מפורסמים, חברי כנסת וכל בן אדם שהוא מוביל דעה ויכול לעשות את האקט של הסולידריות ולהשפיע צריך לעשות את זה, זו התרומה הקטנה של כל אחד לחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully