וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מיואש": רונאלדיניו סוגר חודש בכלא בפרגוואי והשחרור לא נראה באופק

ההליך המשפטי מתעכב בגלל משבר הקורונה, התובע הבהיר ש"רונאלדיניו ואחיו יישארו כאן ככל הנדרש", הסוהרים חוששים מסנקציות על הדלפות והכוכב הברזילאי מדוכא במתקן הכליאה

מתוך טוויטר/רויטרס

בווידאו: רונאלדיניו מובל למעצר

חודש שלם עבר מאז נעצר רונאלדיניו, מגדולי הכדורגלנים הברזילאים בכל הזמנים וכוכב ברצלונה לשעבר, באשמה של כניסה לפרגוואי עם מסמכים מזויפים. רונאלדיניו ממתין בכלא באסונסיון יחד עם אחיו רוברטו דה אסיס למשפט, כאשר עונשם עשוי להגיע עד לחמש שנות מאסר. אחרי שבקשת השחרור בערבות נדחתה שלוש פעמים ולמרות הדיווחים כי ישהו במתקן הכליאה רק עד 12 באפריל (יום ראשון הבא) כעת אומרים בפרגוואי כי השחרור לא נראה באופק, לאור העיכוב בהליך המשפטי הנובע ממשבר הקורונה ומצב החירום במדינה.

רונאלדיניו שחקן עבר ברזילאי. GettyImages
משבר הקורונה מורגש גם במתקן הכליאה. רונאלדיניו/GettyImages

התובע פדריקו דלפינו הבהיר לכתבים: "שניהם יישארו כאן ככל הנדרש" והסביר שהם מעורבים בייצור והעברת דרכונים לא חוקיים. בחקירה הזו נעצרו 16 אנשים, בכללם כאמור אלוף העולם מ-2002, שבינתיים מעביר את זמנו במשחקי פוצ'יוולי (כולל הפסד לשודד ורוצח), חגג את יום הולדתו ה-40 במתקן הכליאה ולאחרונה קיבל בחזרה את הטלפון הסלולרי ואף זכה לשיחת עידוד מחברו מברצלונה קרלס פויול.

בפרגוואי טוענים שהסוהרים ויתר האנשים בכלא חוששים מסנקציות ולא ברור מי אחראי למידע ולתמונות שדלפו עד כה, אבל מדווחים כי אנשים שפגשו אותו בימים האחרונים אמרו שהוא "מדוכא ומיואש מאוד".

כזכור, ב-4 במרץ נחת רונאלדיניו באסונסיון, בירת פרגוואי, וזכה לקבלת פנים של כ-2,000 ילדים בשדה התעופה. כוכב העבר הגיע מטעם ארגון שבראשו עומדת דליה לופס, אשת עסקים מקומית שהפכה כעת לאחת מגיבורות הפרשה, ועוד באותו לילה הגיעו שוטרים למלון שלו והחרימו את הטלפונים שלו ושל אחיו וגם מסמכים שונים. יממה לאחר מכן, שני האחים הגיעו למתן עדות במשך שמונה שעות, ובחלוף יום נוסף גם נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully