וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת איקר קסיאס להשלמת העונה: "הכדורגל האירופי ישוחק בשנה קלנדרית"

שוער העבר, המתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות הספרדית, כתב: "אם נחזור לשגרה תוך 3-4 חודשים, אפשר לערוך את הגמרים בדצמבר ולהסתגל כבר לקראת המונדיאל בקטאר ב-2022"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

איקר קסיאס, המפלס את דרכו בעולם העסקנות לקראת החלק השני בקריירת הכדורגל שלו, הציע היום (ראשון) תוכנית משלו להשלמת עונת 2019/20 שעומדת בסכנה. השוער הפורש, שכבר הציג את מועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות הספרדית, מציע לנצל את משבר הקורונה ולהתאים כבר עכשיו את לוח הזמנים של הכדורגל לקראת הצפוי במונדיאל 2022 בקטאר.

שוער העבר איקר קסיאס. GettyImages
הצעה מהפכנית. איקר קסיאס/GettyImages

"איך נמצא פתרון לכדורגל האירופי? צריך לבטל את העונה?", שאל קסיאס בחשבון הטוויטר שלו, ואז הסביר: "בואו נתאים את הליגות לשנה קלנדרית. אם הכול יחזור לשגרה תוך שלושה או ארבעה חודשים, נשחק את גמרי הגביע, ליגת האלופות והליגה האירופית בדצמבר. המונדיאל הבא אמור להיות בנובמבר 2022, אז נסגל עצמנו לקראתו".

קסיאס בן ה-38, משועריה הגדולים של ריאל מדריד ואלוף העולם ואירופה עם נבחרת ספרד, שיחק בחמש השנים האחרונות בפורטו. במאי אשתקד עבר התקף לב ושוחרר אחרי כמה ימים מבית החולים, אבל נאסר עליו לחזור לפעילות ספורטיבית וכך הוא הפך לחבר בצוות המקצועי של פורטו. בפברואר הוא החליט לפרוש סופית והודיע כי יתמודד מול לואיס רוביאלס על ראשות ההתאחדות הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully