וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו מרטינס ממשיך להתקרב לברצלונה, שרוצה גם את אלסיו רומאניולי

כוכב אינטר מסרב לחדש את חוזהו בנראזורי, מילאן תדרוש 50 מיליון יורו עבור הבלם. צ'אבי: "רק מסי גדול יותר מרונאלדיניו"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

ברצלונה ממשיכה לעסוק בעונה הבאה, ובניסיון לחזק את החוליה ההתקפית. על פי "ספורט", המגעים בין לאוטרו מרטינס ואינטר על חידוש חוזהו של החלוץ המצוין הגיעו למבוי סתום, ו"כמעט בלתי אפשרי שיחדש את חוזהו, כך שעזיבתו קרובה".

ההצעה האחרונה של הנראזורי היתה לשדרג את חוזהו של הארגנטינאי ולהעניק לו משכורת של ארבעה מיליון יורו לעונה - בעוד ברצלונה מציעה סכום כפול. מנצ'סטר סיטי וצ'לסי מוכנות להציע אפילו עשרה מיליון יורו לעונה, אולם מרטינס יעדיף לעבור לברצלונה ולשתף פעולה עם חברו לנבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, כך על פי דיווחים. אינטר צפויה לדרוש בחזרה את ארתורו וידאל, בתוספת סכום כסף גדול.

גם את ההגנה ברצלונה תשאף לשדרג, ואחד השמות החדשים שעלו כעת לכותרות הוא זה של אלסיו רומאניוליו, בלם מילאן. הרוסונרי דורשים 50 מיליון יורו עבור השחקן, וברצלונה תנסה להקטין את סכום ההעברה על ידי שילוב שחקנים כאלה ואחרים בעסקה עתידית. בלם נבחרת איטליה היה מועמד גם למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. מי שעשוי לעבור לליגה האיטלקית, אם כי לאו דווקא בעסקת חליפין, הוא ג'וניור פירפו, המבוקש בנאפולי. המגעים בין הקבוצות כבר החלו, כך על פי "ספורט".

אלסיו רומאניולי שחקן נבחרת איטליה עם הירידה מהמטוס בירבאן. GettyImages
ינחת בקאמפ נואו? רומאניולי/GettyImages

שחקן הקבוצה לשעבר ואולי מאמן העתיד שלה צ'אבי התראיין בתקשורת הברזילאית ונשאל כמה גדול היה רונאלדיניו. "הוא היה הגדול מכולם, הדבר היחיד שהיה חסר לו זה יציבות", אמר. "הוא לא הצליח להישאר הרבה זמן בשיא שלו. מבחינתי, רק מסי הוא מעל רונאלדיניו, כי הוא כל כך יציב בשנים האחרונות. מסי הטוב בהיסטוריה, רונאלדיניו גם בצמרת, ואחריהם רונאלדו וכל החבורה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully