וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של שחקן גלבוע/גליל ג'סטין טילמן מת מקורונה

5.4.2020 / 9:14

הכדורסלן האמריקאי ספד: "היית רק בן 52, נשאר לך כל כך הרבה, כואב שהיית צריך ללכת כל כך מוקדם". גם אמו של טילמן נדבקה בנגיף

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

שחקן גלבוע/גליל ג'סטין טילמן פרסם היום (ראשון) באינסטגרם כי אביו מת ממחלת הקורונה, בסך הכל בגיל 52. גם אמו של השחקן מאושפזת בבית החולים בשל הנגיף.

"אבא, אני אוהב אותך כל כך וזה כואב שהיית צריך ללכת כל כך מוקדם", כתב הכדורסלן. "אתה ואמא הייתם החברים הכי טובים שלי. היית רק בן 52, נשאר לך כל כך הרבה. תמיד ידעת איך ליהנות מהחיים, איך להצחיק אנשים. לימדת אותי איך להיות גבר. תמיד אקח איתי את השם המשפחתי את המורשת, לא רק שלך אלא של כל המשפחה, גם לדורות הבאים. אני אוהב אותך, שמור עלי מלמעלה".

בקבוצה שמרו על קשר רציף עם טילמן, כמו גם עם יתר השחקנים מאז עזיבתם, והיו מעודכנים במצב האב שביקר בישראל במהלך העונה. טילמן היה אחד הזרים המצטיינים העונה בליגת העל, אך לא שיחק מאז תחילת ינואר כשנפצע ברגלו. ב-14 משחקים העונה העמיד ממוצעים של 19.9 נקודות (62 אחוז ל-2) ו-10.3 ריבאונדים למשחק.

ההודעות ששלח טילמן לאביו בבית החולים

"מועדון גלבוע/גליל שולח את תנחומיו לג'אסטין טילמן עקב מותו הטראגי של אביו ג'ון הנרי טילמן ממחלת הקורונה", אמרו בגלבוע/גליל. "אימו של ג'סטין קרן איירין טילמן נלחמת בשעות אלו על חייה בבית החולים.
ג'סטין היקר, בימים קשים אלו מנשוא, כאשר הכול מסביב דמם, והאפילה עטפה אותך, תנחומינו הכנים, לך ולמשפחתך על מות אביך, שנכנס לליבנו עם אמך בביקורם בגלבוע, וכבשו אותנו בפשטותם, ובלבביות שלהם. ג'סטין היקר, מאחלים החלמה לאמך, ושלא תדעו עוד צער, לבנו עמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully