וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות רונאלדיניו בכלא בפרגוואי: הפסיד במשחק מול שודד ורוצח

כוכב העבר הברזילאי הופתע במשחק פוצ'יוולי על ידי שני שוטרים לשעבר שביצעו עבירות חמורות. הטלפונים שלו ושל אחיו הוחזרו

מתוך טוויטר/רויטרס

בווידאו: רונאלדיניו מובל למעצר

התקשורת בפרגוואי ובברזיל ממשיכה לעקוב אחר מעללי רונאלדיניו בכלא באסונסיון, והפעם דווח כי כוכב העבר הברזילאי ספג הפסד צורב במשחק פוצ'יוולי מול זוג מתחרה שהורכב משודד ורוצח. רונאלדיניו נמצא כמעט חודש בכלא וחגג מאחורי הסורגים את יום הולדתו ה-40, לאחר שנתפס יחד עם אחיו כשניסה להיכנס לפרגוואי עם מסמכים מזויפים.

במתקן הכליאה בו נמצא כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר יש שמירה מתוגברת, אבל הוא ואחיו קיבלו תנאים לא רעים (שכוללים בין השאר טלוויזיה, מקרר, תנור ומזגן). למרות תשומת הלב של הסוהרים וההשתתפות במשחקי הכדורגל השונים, הכדורגלן ואחיו מתלוננים שהתהליך נמרח יתר על המידה ועד כה נדחו שלוש בקשות שלהם להשתחרר בערבות. השניים אמורים להישאר במתקן לפחות עד 12 באפריל, אבל בינתיים הטלפונים הוחזרו להם לאחר שהוחרמו תחילה לצורך חקירה.

בינתיים, כאמור, הוא מעביר את הזמן ובאחד המשחקים חווה הפסד מפתיע לצמד שוטרים לשעבר: יוני דויד מרלס ואדגר רמון אוטאסו. הראשון מרצה עונש של 10 שנות מאסר בגלל שוד ואילו על השני נגזרו 18 שנות מאסר בגלל רצח. הם יוכלו להוסיף לרזומה שלהם ניצחון על רונאלדיניו באחד מענפי הספורט בהם הוא מתמחה עוד מימיו ככדורגלן פריס סן ז'רמן וברצלונה, כשהיה מעביר את החופשות על החוף במשחקי פוצ'יוולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully