וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות ממשיכות לנחות על רונאלדיניו, שיחגוג יום הולדת 40 בכלא

הברזילאי עדיין כלוא: הרשויות בפרגוואי מתעכבות עם בדיקת הטלפון שלו, העדה המרכזית ממשיכה לחמוק מבית המשפט, והוא ואחיו מתלוננים: למה החקירה מתקדמת לאט מדי?

מתוך טוויטר/רויטרס

אם לא יהיה שינוי דרמטי, רונאלדיניו יחגוג בשבת הקרובה יום הולדת 40 בכלא בפרגוואי. כדורגלן העבר הברזילאי, מי שזכה פעמיים בתואר כדורגלן השנה, עדיין נמצא במתקן הכליאה (מאז ה-6 במרץ) יחד עם אחיו רוברטו אסיס אחרי שנתפס כשניסה להיכנס לפרגוואי עם מסמכים מזויפים. עד עתה שלושת הניסיונות לשחררו (למעצר בית, או אפילו שחרור בערבות) נדחו על ידי בית המשפט המקומי, ונראה שאת יום הולדתו ה-40 בשבת הקרובה הוא יבלה מאחורי סורג ובריח.

הבעיה היא שנראה שרונאלדיניו רק מסתבך. ביום שלישי החלו חוקרי המשטרה לבחון את מכשיר הטלפון שלו ומכשירים נוספים (בין השאר של אחיו ושל מספר אנשי עסקים מהגוף שסיפק לו את המסמכים המזויפים), והבדיקה הזאת עלולה להימשך כ-15 ימי עסקים - כלומר שלושה שבועות.

תמונה של רונאלדיניו בכלא בפרגוואי. מתוך הרשתות החברתיות בברזיל, צילום מסך
בטוח דמיין חגיגה אחרת. רונאלדיניו בכלא/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות בברזיל

בעיה נוספת של רונאלדיניו זו העובדה שעדת מפתח, אשת העסקים דליה לופס המקומית, מתחמקת מלתת עדות בבית המשפט, ואתמול שוב סירבה להעיד בטענה שהיא חולה וחוששת שנדבקה בקורונה. אומנם בפרגוואי כבר מדווחים שככל הנראה לרונאלדיניו אין חלק ישיר בהלבנת כספים - שהגוף העסקי שהזמין אותו לפרגוואי היה מעורב בו - אבל זה עדיין לא מקדם את השחרור שלו.

בברזיל טוענים שעל אף שבמתקן הכליאה עם השמירה המתוגברת רונאלדיניו ואחיו קיבלו תא עם תנאים לא רעים (שכוללים בין השאר טלוויזיה, מקרר, תנור ומזגן), ועל אף שהוא נהנה מתשומת לב של הסוהרים ומחלק חתימות ומשתתף במשחק כדורגל - הכדורגלן ואחיו מתלוננים שהתהליך נמרח יתר על המידה.

כאמור, משטרת פרגוואי בוחנת את הקשר של שני הברזילאים לאשת העסקים דליה לופס, שלכאורה הזמינה אותם למדינה להשתתף באירוע צדקה. היא זומנה לחקירה כבר ב-7 במרץ, ואתמול (רביעי), 11 ימים לאחר מכן, כשהוצא נגדה צו מעצר, היא שוב חמקה ממנו בטענה שהיא חולה. במסגרת החקירה נעצרו 15 אנשים. התובע המקומי טוען שרונאלדיניו חשוד רק בשימוש במסמך מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully