וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו מנצל את הפגרה כדי להטעין את הרעב והתשוקה"

לאונל פונטס שטיפח את CR7 בנוער של ספורטינג ליסבון, משוכנע שהחופש הכפוי מסייע לו: "הוא על-אנושי. ההמשכיות שלו מדהימה"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

לאונל פונטס, שנחשב לאחת מדמויות המפתח בהתפתחות של כריסטיאנו רונאלדו בצעירותו, סבור שפגרת הקורונה הכפויה תעשה ל-CR7 רק טוב. הכוכב הפורטוגלי אמנם ייאלץ לקצץ מיליונים משכרו, אבל מבחינה מקצועית, פונטס משוכנע שהוא רק ירוויח.

"הפגרה מאפשרת לרונאלדו לנוח ועוזרת לו להטעין מחדש את הסוללה, הרעב והתשוקה למשחק", הסביר פונטס. גם בגיל 35, רונאלדו לא מוריד קצב ולמרות שהוא מקבל מנוחה מפעם לפעם, הוא רשם העונה 32 הופעות בכל המסגרות (וגם כבש 25 שערים) במדי יובנטוס. בסך הכל בילה על המגרש 2,837 במדי הגברת הזקנה, ועוד 523 דקות בנבחרת פורטוגל במוקדמות יורו 2022.

כריסטיאנו רונאלדו עם לאונל פונטס. AP
"האיש שפתח את ביתו מתי שכריסטיאנו רק היה צריך". רונאלדו עם פונטס/AP

פונטס מאמן היום את קבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון והוא חלק מהמערכת של המועדון כבר שנים ארוכות (בכמה קדנציות שונות). את רונאלדו הוא מכיר מאז שהיה נער באקדמיה של המועדון ובביוגרפיה של גיים בלאגה על CR7, הוא כתב: "פונטס היה האיש בספורטינג שהיה אחראי להיות בקשר עם משפחתו של רונאלדו, האיש שפתח את ביתו מתי שכריסטיאנו רק היה צריך".

"הדבר המדהים ברונאלדו זה לא שהוא כל כך טוב גם בגיל 35, אלא ההמשכיות שלו", המשיך פונטס, "זה פשוט לא אנושי להיות ברמה כל כך גבוהה לאורך כך כך הרבה שנים, למרות שינוי ליגות ואפילו עמדות על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully