וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצרפת: הרופא של ריימס חלה בנגיף הקורונה והתאבד

ברנאר גונזאלס השאיר מכתב בו הסביר שהסיבה לנטילת חייו היא העובדה שנדבק בנגיף. אחד מחברי ההנהלה: "אנחנו פשוט בהלם"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

אבל כבד בריימס הצרפתית. ברנרד גונזאלס, שעמד בראש הצוות הרפואי של המועדון בשנים האחרונות ושימש בו דמות מפתח, התאבד היום (ראשון) אחרי שחלה בנגיף הקורונה. גונזאלס שהיה בן 60 במותו, השאיר מכתב ובו תלה את הסיבה לנטילת חייו, בכך שנדבק בנגיף. גם אשתו חלתה לאחרונה.

אף אחד במועדון לא ידע שגונזאלס אובחן כחולה בנגיף ואחד מחברי ההנהלה סיפר: "דיברתי איתי בשבוע שעבר והוא כלל לא העלה את זה. איזו טרגדיה, ההלם במועדון עצום".

ראש עיריית ריימס, ארנו רובינה, אמר: "הוא היה מקצוען אמיתי, אדם שכולם העריכו. אני שולח תנחומים להוריו, אשתו ובני משפחתו. מבחינתי הוא קורבן של הקורונה. אני יודע שהוא השאיר מכתב ובו הסביר את המעשה, אבל אני מתעלם מהתוכן ומבחינתי הנגיף הרג אותו".

שחקנים שעברו בריימס בשנים האחרונות פרסמו הודעות תנחומים וסיפרו על התדהמה שלהם. אנתוני וובר, ששיחק שבע שנים ארוכות בקבוצה, כתב: "אני מאוד עצוב למשמע החדשות על דוקטור גונזאלס. הוא היה אדם יוצא דופן ורופא יוצא דופן. מחשבותיי עם בני משפחתו".

רמי אודן שנמכר מריימס לבורדו תמורת 10 מיליון יורו לפני כשלושה חודשים, כתב: "נעצבתי לשמוע את החדשות על מותו של דוקטור ברנאר גונזאלס... מילים בדרך כלל מכשילות אותי, אבל תודה לך על הכל. נוח על משבכך בשלום דוק".

החלוץ גאטאן שרבונייה שיחק בריימס בשנים 2013-2017. הערב הוא פרסם ציוץ שנשא מעט מילים והרבה אימוג'ים בוכיים: "אין לי מילים. רק לנחם את קרוביו ואהוביו. נוח על משכבך בשלום, ברנאר".

שחקן העבר, ברהים תיאם, ששיחק בריימס בעונת 2009/10, צייץ: "ברנאר, אני עדיין זוכר את היום בו הגעתי לבדיקות. שאלת אותי אם אני מעשן ועניתי לך: 'כן, ואתה?'. כמה צחקנו... תמיד נזכור את טוב ליבך. נוח על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully