וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הדרמטי של נבחרת ישראל: סיכוי קטן שהרצוג יישאר, רוטנשטיינר יידרש לקצץ

6.4.2020 / 7:00

היו"ר אורן חסון יערוך שיחות עם השניים ועתידם בנבחרת יוכרע. רצון בהתאחדות להמשיך עם רוטנשטיינר שלא יוכל להתחמק מקיצוץ, בעוד המאמן שמסיים במאי את חוזהו צפוי להיפרד לאור דחיית המשחק מול סקוטלנד

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב בזום

יום דרמטי צפוי היום (שני) לעתיד נבחרת ישראל וההתאחדות לכדורגל. יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון אמור לערוך היום שיחות וידאו לאוסטריה עם המנהל המקצועי של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר ועם מאמן הנבחרת אנדי הרצוג, במהלכן יוכרע עתידם של השניים. ההערכה היא שחסון יערוך עם כל אחד מהם שיחה אישית וכי זו לא תהיה שיחת ועידה. ייתכן שהחלטה סופית לא תתקבל היום וכי יינתן זמן לכל הצדדים לעכל את הדברים, אבל ברור כי בסיום השיחות יהיה כבר כיוון הרבה יותר ברור באשר לעתיד השניים.

וילי רוטנשטיינר מנהל טכני עם אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
סוף הדרך המשותפת? אנדי הרצוג עם וילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

בסביבת ההתאחדות לכדורגל סיפרו אתמול כי השיחה היותר משמעותית מבחינת היו"ר היא דווקא עם רוטנשטיינר. בניגוד להערכות מוקדמות שגרסו כי חסון יצר את צעדיו של האוסטרי, יראה לו את הדרך החוצה ולא ירצה לממש איתו את ההסכם לשנתיים הבאות, היו"ר הנכנס דווקא מעריך את המנהל המקצועי של הנבחרות ורוצה לראות אותו חלק מההתאחדות לכדורגל בשנים הקרובות. יחד עם זה, טענו אמש גורמים המעורים בפרטים כי רוטנשטיינר ועובדים אחרים בהתאחדות לכדורגל, יצטרכו לעשות התאמות בחוזים שלהם לאור המשבר הכלכלי העולמי שאנחנו רק בתחילתו. רוטנשטיינר לא יוכל להתחמק מקיצוץ כספי בחוזהו אם הוא רוצה להישאר בתפקידו.

חשוב להדגיש כי לאוסטרי יש חוזה יצוק בטון לשנתיים נוספות וכי רק ברצון טוב ניתן לגעת בו. אבל אם רוטנשטיינר לא יפנים את המצב ולא ירצה לקצץ, לא יהיה מנוס ממהלך דרמטי באשר לעתידו, אליו כאמור לא רוצים בהתאחדות לכדורגל להגיע.

אורן חסון במשרדי ההתאחדות לכדורגל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מעריך מאוד את רוטנשטיינר. אורן חסון/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

באשר להרצוג אשר חוזהו מסתיים ב-1 במאי, סימן השאלה גדול מאוד. גורמים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל העידו אמש בשיחות עם וואלה! ספורט כי הרצוג יסיים את דרכו בנבחרת ישראל ולא בגלל אישיותו או מקצועיותו, אלא בשל הצורך במאמן חדש לקראת חודשים ספטמבר ואוקטובר, אז ייערך שלב הפלייאוף הדחוי של היורו ומיד לאחר מכן ליגת האומות. המשחק מול סקוטלנד כזכור נדחה לחודשים האלה כאשר אין עדיין תאריך רשמי, אבל בהתאחדות לכדורגל יודעים כי מיד לאחר המשחק מול סקוטלנד ואולי גם מול נורבגיה או סרביה, אם נעבור את משוכת האמפדן פארק בגלזגו, תגיע ליגת האומות. ואם הרצוג לא יוביל אותנו ליורו, ההתאחדות תצטרך למנות מאמן אחר במקומו שיהיה חייב לקפוץ ישר לבריכה של אתגר ליגת האומות בלי הכנה ראויה. זו הסיבה העיקרית בגללה סיכוייו של הרצוג להמשיך אינם גבוהים.

עם זאת, גורמים נוספים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל טענו שלהרצוג יש עדיין אחוז קטן מאוד ואולי אפילו תיאורטי להישאר, וזאת אם יסכים, ראשית, לעבוד ללא תמורה בחודשים מאי עד אוקטובר ואם יצליח לשכנע את חסון ורוטנשטיינר שהוא מאוד רוצה בתפקיד מתוך מחויבות גדולה למשימה אותה החל. "אנדי יצטרך לעבוד מאוד קשה כדי לאמן את הנבחרת מול סקוטלנד ולא בגלל שהוא לא מאמן טוב", אמר אמש חבר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. "הסיטואציה קשה לכולם והדחייה הזו של המשחק שוב ושוב הרסה את כל התכניות. היום ברור לכולם יותר מתמיד שצריך מאמן חדש לקראת סקוטלנד ואולי נורבגיה או סרביה ולקראת ליגת האומות ומוקדמות המונדיאל. עדיף לחתוך את זה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully