וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד חזרה להתאמן, בינתיים רק בזוגות: "זה עושה לנו טוב"

קבוצה ראשונה מתוך ה-16 שהשתתפו בשמינית גמר ליגת האלופות שבה לפעילות. השחקנים נבדקו וזכו לבעוט קצת בכדור. אמרה ג'אן: "חזרה לנו הרוח אחרי 18 ימים שהיינו כלואים"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט"

הבונדסליגה הגרמנית מושבתת מפעילות לפחות עד 30 באפריל בגלל משבר הקורונה, אבל בינתיים קבוצות הליגה חוזרות בהדרגה לאימונים. היום (שני) הגיע תורה של בורוסיה דורטמונד, שהיא הראשונה מבין 16 הקבוצות שהשתתפו בשמינית גמר ליגת האלופות שחזרה לפעילות. סגנית האלופה ערכה אימונים קלים, כולל על הדשא בזוגות בלבד, כשהשחקנים גם זכו סוף כל סוף להתאמן עם הכדור ולבעוט קצת לשער אחרי הפגרה שנכפתה עליהם.

שחקני דורטמונד, שלא התאמנו ב-18 הימים האחרונים ולא שיחקו כמעט שלושה שבועות, מאז ההפסד בפארק דה פראנס הריק לפריס סן ז'רמן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, הגיעו הבוקר למתתם האימונים. כולם נבדקו ובהמשך עלו כאמור בזוגות על כר הדשא. השחקנים הקפידו על ההנחיות ולא באו במגע זה עם זה".

הקשר אמרה ג'אן אמר: "רק להיות על המגרש אחרי שבועיים בהם היינו כלואים, עושה לנו טוב. האימונים האלה חשובים, הם מחזירים את הרוח למפרשים שלנו אחרי התקופה הזו. זה היה מהלך מצוין מצד הקבוצה".

אוגסבורג הייתה הראשונה שחזרה להתאמן, כבר לפני שמונה ימים, כשלפעמים השחקנים מתחלקים לקבוצות של שמונה שחקנים. "כל אחד מהשחקנים שלנו צריך לגעת בכדור ולהרגיש את הדשא גם בתקופה הזו", אמר המאמן הייקו הרליך. "אנחנו רוצים להיות מוכנים לרגע שיגידו לנו לחזור".

וולפסבורג ור.ב. לייפציג חזרו להתאמן בשבוע שעבר, אבל שלחו את השחקנים הביתה אחרי אימון אחד, לאחר ההודעה כי הליגה לא תשוב לפעילות בחודש הקרוב. האלופה באיירן מינכן אמורה לשוב לאימונים ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully