וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "אם נצא לחל"ת, זה סוף הקבוצה הנוכחית"

30.3.2020 / 17:47

עדיין אין סיכום בין ההנהלה לשחקנים בנוגע לקיצוץ. קלינגר וסיני מנסים לשכנע את ראשי המועדון לא להוציא את השחקנים לחל"ת

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב רוצים לקבל החלטה סופית עד מחר (שלישי) אם להוציא את השחקנים לחל"ת. בשלב זה ראשי המועדון לא הגיעו לסיכום על מתווה של קיצוץ בשיחות עם עו"ד רועי רוזן, שנשכר על ידי השחקנים, אך המגעים נמשכים ועד מחר צפויות התפתחויות נוספות.

במועדון יש גורמים שרוצים להוציא את השחקנים לחל"ת כדי לא להתמודד כלל עם הנטל הכלכלי, אבל ראשי המועדון גם מבינים שיש משמעות נוספת מלבד זו הכספית. החשש הוא מהידרדרות במערכת היחסים בין השחקנים להנהלה, כשלכולם ברור שהוצאה לחל"ת תגרום לרבים לנסות להשתחרר מהחוזים. מבחינה מקצועית המשמעות היא בנייה כמעט מחדש של הקבוצה בקיץ וגם משה סיני וניר קלינגר הסבירו להנהלה את ההיבטים הללו. נציג הבעלים והמאמן מקווים שניתן יהיה למצוא פתרון ולהימנע מחל"ת.

זאב גרינברג (ימין) שרון ניסנוב קבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
המגעים נמשכים. זאב גרינברג ושרון ניסנוב/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

שחקן בקבוצה אמר היום: "רועי רוזן עובר היום את מה שאנחנו עברנו איתם. שיחה אחת זה נראה ונשמע טוב וקרוב להבנות ולאחר מכך נתק. כולנו רוצים להגיע להסכמות בתנאים הרבה יותר נמוכים מאלה שחתמו במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר באופן משמעותי. אם נצא לחל"ת, הקבוצה הנוכחית סיימה את דרכה".

ראשי הפועל תל אביב חזרו ואמרו אחרי הצהריים כי האחריות שלהם היא להמשך הקיום והתפעול השוטף של המועדון וגורם בכיר הסביר: "הגשנו לשחקנים הצעה גם דרך עורך הדין. זה לא בדיוק קיצוץ של 50 אחוז מהנטו - זה מורכב - וגם ה-50 אחוז זה רק לבכירים. בלי קשר, זה ההסכם היחיד שאנחנו יכולים לעמוד בו כדי שהמועדון לא יגיע לקריסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully