וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבר התקף לב ומת במטבח": רומניה אבלה על מותו של שוער העבר

מרטין טודור, ששיחק בסטיאווה בין השנים 1999 ל-2005 וגם עבד בנבחרת רומניה לאחר פרישתו, מת בגיל 43: "הוא קרס, לא הצליחו להציל אותו"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

אבל בכדורגל הרומני לאחר ההודעה היום (שני) על מותו של מרטין טודור, אחד השוערים הטובים של סטיאווה בוקרשט בשנות ה-2000. על פי הדיווחים ברומניה, טודור בן ה-43 חווה התקף לב במטבח של בת זוגו, נפל ומת. גופתו הועברה לנתיחה בבית החולים.

"הכול כרגע הבוקר", סיפר דורינל מונטאנו, שחקן העבר של נבחרת רומניה ששיתף פעולה עם טודור בסטיאווה בשלהי הקריירה שלו. "הוא קרס בבית חברתו ברשיצה! האמבולנס הגיע מהר מאוד, אבל לצערנו זה כבר היה מאוחר מדי. כל פעולות ההחייאה בוצעו במקום, אבל הטרגדיה כבר קרתה. הם לא הצליחו להציל אותו. הוא מת, המסכן".

לפי התקשורת הרומנית, טודור סבל מבעיות לב ועבר התקף בטורקיה לפני שנה, כשהיה חלק מהצוות המקצועי של קונקורדיה קיאז'נה. הוא אושפז אז בבית החולים ושוחרר לאחר יממה. מאמן הקבוצה לאורנציו דיניצה סיפר ל-GSP: "הייתה לו בעיה, הוא לא הרגיש טוב. אז זה לא היה רציני ושחררו אותו. אני יודע שהוא פחד מאוד".

טודור הגיע לסטיאווה בגיל 23 ושיחק במדיה בין השנים 1999 ל-2005. הוא הפך במהרה לאחד השחקנים האהובים במועדון והיה שותף לאליפות ב-2000/01. לאחר שש שנים עבר לקלוז' וב-2008 חזר לסטיאווה כמאמן שוערים והמשיך לעסוק בתפקיד זה במועדונים שונים, כולל קדנציה קצרה בנבחרת רומניה ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully