וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריק סבוריט: "אנחנו מאושרים בישראל, אנשים לא מפחדים כאן"

מגן מכבי תל אביב התראיין ל"אס" בספרד, סיפר על המצב בזמן משבר הקורונה והבהיר: "יש לי חוזה לעונה נוספת וטוב לי. ג'ורדי קרויף שינה את הכדורגל הישראלי, חבל שהליגה לא מספיק מוכרת"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

אנריק סבוריט, המגן הספרדי המצטיין של מכבי תל אביב, משתעשע לא מעט ברשתות החברתיות בזמן משבר הקורונה, והיום (שני) גם העניק ראיון לאתר של "אס" בארצו.

סבוריט סיפר על הנעשה בישראל: "כאן ננקטו צעדי מנע כמו בספרד, אבל אתה יכול לצאת החוצה לריצה או להליכה לבד. אפשר לצאת לקנות רק דברים דחופים: תרופות או אוכל. אנשים לא מפחדים. כמובן צריך להיות בבית ככל האפשר, ואתה רואה אנשים עם מסכות וכפפות. גם אנחנו נוקטים באמצעי הזהירות הנדרשים".

כאשר נשאל האם הוא מרוצה בישראל, השיב סבוריט: "אשתי ואני מאושרים כאן. כשההצעה הגיעה, הדבר הראשון שחשבתי עליו זה שאני מגיע למדינה שנמצאת בעיצומו של קונפליקט. ביקשתי חוות דעת מאנשים ששיחקו בישראל, וכולם אמרו שאין בעיות והחיים טובים מאוד. הם צדקו. כשאתה כאן, אתה לא רואה בעיות. כולם מאושרים. יש לי קשר טוב עם ז'איר אמאדור ואנדרה ז'ראלדש. אני מדבר איתם בספרדית ועם האחרים באנגלית".

סבוריט גם הבטיח כי ימליץ על ליגת העל למי שיתייעץ איתו: "חבל שהליגה כאן לא זוכה להכרה. ממה שאני ראיתי, יש כאן קבוצות חזקות שיכולות בשקט להתחרות באירופה. יש עדיין בעיות ברמת הארגון ובעיקר בקבוצות מתחת ל-7-8 הבכירות. הקבוצות הישראליות היו במפעלים האירופים הרבה פעמים והוכיחו את עצמן".

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ימליץ לאחרים על ליגת העל. אנריק סבוריט/לירון מולדובן

על ג'ורדי קרויף אמר: "יש את העידן שלפני ג'ורדי והעידן שאחריו בכדורגל הישראלי ובמכבי תל אביב. הוא שינה דברים רבים, בעיקר מבחינת סגנון המשחק, וזה נשמר. כל מאמן שעבר במכבי תל אביב הותיר את חותמו, אבל הם המשיכו את הסגנון שלו, שתמיד צריך להחזיק בכדור ולתקוף".

על עתידו אמר: "יש לי חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב ואני מאוד שמח כאן. אנחנו מקווים לזכות שוב באליפות. דואגים לי, אני בטוח כאן ואנחנו מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully