וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמדו מהליגה הישראלית: ג'ורדי קרויף מייעץ לליגות באירופה

ההולנדי נזכר בימיו במכבי תל אביב והציע שהליגות יעברו למתכונת של פלייאוף עם חידוש העונה. בנבחרת אקוודור רוצים להשהות את חוזהו

צילום: רויטרס

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

משבר הקורונה העולמי לא פוסח על אף מדינה, וההשלכות הכלכליות בהתאם. באקוודור מפרסמים הבוקר (שני) כי ההתאחדות לכדורגל מתכוונת להציע שג'ורדי קרויף ישהה את חוזהו בנבחרת הלאומית, לפחות בשלבים אלה.

"לאור המשבר, אני מבקש את תמיכת ההתאחדות כדי להציע שכל הצוות המקצועי והטכני של הנבחרות ישהו זמנית את החוזים עליהם חתמו", הציע קרלוס גלארזה, אחד מחברי ההתאחדות. על פי אחד הדיווחים, ההולנדי יהיה מוכן לקצץ 30 אחוז משכרו. "בנוסף להיותו מאמן הנבחרת, יש לו שתי עבודות נוספות", מיהרו לציין באקוודור, "הוא פרשן בטלוויזיה ויש לו גם טור שבועי ב'ספורט'".

קרויף הוצג כמאמנה החדש של הנבחרת בדצמבר האחרון, ואיתו הגיע גם מנהל טכני ספרדי - אנטוניו קורדון. אלא שכעת, לאחר שהקופה אמריקה נדחה וכך גם משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר, גם מאמן מכבי תל אביב לשעבר נותר מחוסר עבודה של ממש ולאחרונה אף העתיק את מגוריו בחזרה לספרד. אף על פי כן, ממשיך לקבל ההולנדי את מלוא משכורתו - כ-150 אלף דולר לחודש. אם יעמוד בכל המטרות שהוצבו לו, אמור קרויף להרוויח בנבחרת אקוודור כ-2.2 מיליון דולר לשנה.

ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור. רויטרס
מרוויח כ-150 אלף דולר בחודש. קרויף/רויטרס

בטור השבועי המדובר שלו ב"ספורט", התייחס קרויף באופן נרחב למשבר של הליגות השונות ולסימני השאלה הרבים על מועד חידושן. "כשאני שומע שזה בלתי אפשרי לעשות מחנה אימונים של 10-15 יום, אני נזכר בכל קיץ שעברתי במכבי תל אביב", כתב. "בישראל שיחקנו בערך 55 משחקים בעונה, כולל הפלייאוף, הגביע ואירופה. העונה נגמרה ב-20 במאי ומיד אחר כך רוב השחקנים הלכו לנבחרות. הם חזרו אלינו ב-10 או ב-12 ביוני, ובקושי יכולנו לתת להם מנוחה של עשרה ימים כי ב-1 ביולי כבר התכוננו למוקדמות באירופה".

קרויף הוסיף וכתב: "זה לא נראה לי לא הגיוני ששחקנים יערכו "מיני מחנה אימון" לפני שישובו לליגות, או שיצטרכו לקצץ את מחנה האימונים לקראת העונה הבאה. עם זאת, חשוב להבהיר שני דברים: קודם כל, צריך לסיים את העונה, עד כמה שאפשר. דבר שני, צריך להבין שאין שום פיתרון אידיאלי. המועדונים חייבים להיות גמישים. אם יש רק שלושה שבועות, אני הייתי מציע שהליגות השונות, המאבקים על אירופה ועל הירידה, ייערכו במעין פלייאוף, קצת כמו המודל של הליגה הישראלית".

דבר אחד שמאמן מכבי תל אביב לשעבר לא אוהב בכל המשבר הזה הוא "לקרוא בתקשורת על קיצוצים, מבלי שהמועדונים הגיעו לסיכום עם השחקנים או העובדים. יובנטוס הודיעה על קיצוץ אחרי שהכל היה סגור. זו הדוגמא אותה צריך לקחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully