וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מחכים לתשובה: מתווה הקיצוצים יהיה שונה בהתאם לסוג החוזה?

30.3.2020 / 7:52

בקבוצה ביקשו התחשבות בשחקנים שחתמו על חוזים הבנויים יותר על פרמיות והישגים, כגון יונתן כהן וגלזר, וכעת נפגעים יותר בשל השבתת הליגה. תשובה צפויה בקרוב

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

דריכות בקרב שחקני מכבי תל אביב המחכים עדיין לשמוע את החלטתו של מיטש גולדהאר בנוגע לבקשתם לקיצוץ שונה בחוזים של אלה החתומים על חוזים שבנויים יותר על פרמיות והישגים. באלופה הנהיגו בקיץ 2018 מנגנון חדש לחוזים אשר נותן יותר ביטוי להישגי הקבוצה: החלוקה הישנה שדיברה על חוזי בסיס גבוהים ופרמיות בגובה של 60 אלף דולר בלבד על 60 נקודות, הוחלפה בחוזים הבנויים יותר על ההצלחה האישית של כל שחקן, אבל גם על ההצלחה הקבוצתית.

הפרמיות המשולמות בחוזים החדשים עליהם חתמו למשל יונתן כהן, שחר פיבן או דן גלזר, הן גבוהות יותר ומשום שבתקופה הזו אין פעילות ואין משחקים, הפגיעה אצלם גדולה יותר. זו הסיבה שנציגות השחקנים המורכבת משרן ייני, אבי ריקן ודור מיכה ביקשה כי הקיצוץ אצל השחקנים שחתמו אחרונים על החוזים יהיה שונה. שחקנים בקבוצה המשיכו לטעון אמש (ראשון) כי אין בינם לבין המועדון מחלוקות מהותיות וכי העובדה שהסכם הקיצוץ מתעכב נובעת מהעיסוקים הרבים של גולדהאר בקנדה לאור משבר הקורונה.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
התשובה צפויה בקרוב. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

בתוך כך ימשיכו השחקנים גם היום ובימים הקרובים באימונים קבוצתיים דרך האפליקציות השונות, כפי שעשו אתמול. השחקנים העידו אמש כי התרגול יחד עוזר להם להאיץ את העבודה הגופנית וגם לשמור על קשר בתקופה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully