וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי סי קאלב האסטונית על סף סגירה, קבוצת הכדורגל של ז'ילינה מתפרקת

30.3.2020 / 15:15

מועדון הכדורסל מטאלין קרוב לסגור את שעריו בעקבות משבר הקורונה אחרי שכבר הכריזו על ביטול החוזים של כל השחקנים. הקבוצה שזכתה שבע פעמים באליפות סלובקיה בכדורגל, נאלצה להודיע על פירוק

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

משבר הקורונה גרם לנזקים גדולים בכל העולם הספורטיבי, אך כנראה שבספרי ההיסטוריה מי שתיזכר כקבוצת הכדורסל הראשונה שנסגרה בגלל הנגיף היא בי סי קאלב/קארמו, קבוצת הפאר האסטונית.

על פי דיווחים בטאלין היום (שני) הקבוצה הודיעה אתמול לכל שחקניה כי החוזים עמם מבוטלים, והיא שוקלת להודיע על סגירה כללית. "אנחנו ביטלנו את החוזים של כל השחקנים", הודיע נשיא המועדון תומאס לינמאה, "כולל לשחקנים שיש להם חוזה ליותר מעונה אחת. הגענו להבנות עם חצי מהשחקנים, ואנחנו במגעים עם השאר".

לפני 10 ימים הודיע קאלב על סיום העונה מבחינתה, למרות שבליגת ה-VTB סגרו את העונה רק שבוע לאחר מכן. ההודעה של קאלב הגיעה לאחר שאחד מאנשי הקבוצה חלה בקורונה.

על פי הודעת נשיא המועדון האסטוני, ששולט בכדורסל המקומי בשנים האחרונות: "המועדון הזה לא נגמר רק בתשלום לשחקנים, יש לנו עוד הוצאות שאנחנו לא יכולים לעמוד בהם כעת".

כדור כדורסל. GettyImages
קבוצת כדורסל ראשונה שסוגרת את שעריה/GettyImages

ובינתיים בכדורגל האירופי: ז'ילינה, קבוצת הפאר הסלובקית שזכורה ממפגשיה עם מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה, הודיעה היום על כניסה להליך פירוק בעקבות חוסר היכולת להגיע לסיכום עם שחקניה בנוגע לקיצוץ. "המועדון שלנו בנוי על מכירת שחקנים", נכתב בהודעת הפירוק מטעם הקבוצה שזכתה בשבע אליפויות סלובקיה. "במצב הנוכחי, הסיכוי שיהיו לנו הכנסות בקיץ הזה שואף לאפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully