וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך לקחת את הילדים למוקד ההידבקות?": מקסי לופס נגד וונדה נארה

החלוץ הארגנטינאי תקף את האקסית שלו, שחזרה עם הילדים לאיטליה: "כל העולם מבקש ממך לא לצאת ואת מפרה את הבידוד בעיצומה של מגיפה עולמית?"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

מסתבר שאי אפשר לעבור את משבר הקורונה בלי הזווית של וונדה נארה והמשולש הרומנטי הבלתי נגמר. למי ששכח או סתם לא זכה להכיר את הטלנובלה, הכוכבנית הארגנטינאית הייתה נשואה לכדורגלן מקסי לופס, אקס ברצלונה וקבוצות רבות באיטליה, ובזמן ששיחק בסמפדוריה הצטרף אליו לקבוצה מאורו איקרדי. נארה ואיקרדי ניהלו רומן כאשר החלוץ היה בן 19, והיא עזבה את בעלה לטובתו והביאה גם ממנו שני ילדים.

כעת, בעיצומו של המשבר הבריאותי, מסתבר שנארה עזבה את פריס, שם משחק בעלה הנוכחי איקרדי במדי פ.ס.ז', וחזרה עם הילדים לווילה באיטליה שנמצאת במחוז לומברדיה - אחד האזורים מוכי האסון בארץ המגף. את לופס זה כמובן הרתיח והוא תקף את גרושתו באינסטגרם: "אני רוצה להבין על סמך מה החלטת להפר את הבידוד בעיצומה של מגיפה עולמית? כל העולם מבקש ממך לא לצאת ואת מחליטה לחשוף את הילדים שלך באמצעות נסיעה למדינה אחרת".

לופס בן ה-35, כיום שחקנה של קרוטונה, המשיך: "בחרת להגיע למוקד ההידבקות של איטליה מבלי לקחת בכלל בחשבון את ההשלכות? מה עובר לך בראש ברגעים האלה? הדבר הכי מדאיג כרגע זה בריאות הילדים. אני רותח על חוסר המודעות שלך. אם את לא מסוגלת לעשות את זה עבור עצמך, תעשי את זה עבורם. היום את אמא לחמישה ילדים, אבל נראה שאת לא מבינה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully