וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: רושטו מאושפז, הארי קיין: "אסור שהעונה תגלוש ליולי או אוגוסט"

שוער העבר הטורקי נדבק, חלוץ טוטנהאם מצפה שייקבע דדליין לחידוש העונה. ההחלטה לגבי ווימבלדון: בהמשך השבוע

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* הכדורגל האנגלי מושבת כולו לפחות עד 30 באפריל, וקפטן הנבחרת הארי קיין סבור כי 30 ביוני חייב להיות התאריך האחרון לסיום העונה הזו. "לדעתי צריכים לנסות להשלים את העונה, אבל צריך לקבוע מועד סיום, חייבים להציב גבול", אמר חלוצה של טוטנהאם, שלא שיחק מאז קרע את שריר הירך האחורי בתחילת 2020, בראיון אינסטגרם לג'יימי רדנאפ. "אי אפשר לגלוש ליולי או אוגוסט, לדעתי צריכים לסיים בסוף יוני ואז להתמקד כבר בעונה הבאה. הכדורגל הוא משני כרגע, נותר רק לחכות ולראות מה יקרה".

* שוער העבר האגדי של נבחרת טורקיה, רושטו רצ'בר, שמחזיק בשיא ההופעות בנבחרת בכל הזמנים (120), נדבק בקורונה. אשתו עדכנה הבוקר כי הוא מאושפז בבית החולים ולדבריה מדובר ב"רגע קריטי". אין עדכון לגבי מצבו.

* מנצ'סטר סיטי פתחה את אצטדיון אתיחאד לטובת שירות הבריאות הלאומי. אלופת אנגליה העמידה חלק מהמתחם לטובת אנשי הרפואה שנמצאים בעיצומו של המאבק בנגיף הקורונה, כשבין היתר הם יכולים להשתמש בחדרי מסיבות העיתונאים וחדרי המנהלים. בית חולים זמני כבר הוקם במנצ'סטר, ונראה כי האצטדיון ישמש כמרכז לתרגולים ובדיקות עבור צוותי הרפואה.

* "תודה לאל, אנחנו בריאים", הודיע השופט הרומני אובידיו הטגאן, שנבדק יחד עם הצוות שסייע לו לנהל את משחק ליגת האלופות בין ולנסיה לאטאלנטה ב-10 במרץ. הטגאן היה בבידוד מאז המשחק שנערך ללא קהל במסטאייה, כאשר משתי הקבוצות נמצאו חולי קורונה רבים. "רק לאחד מאיתנו היו תסמינים", אמר השופט. "זה הפחיד אותי קצת, בעיקר כי אשתי בהריון, אבל הבדיקות חזרו שליליות וכולנו בסדר".

שוער העבר הטורקי רושטו רצ'בר. GettyImages
רק בריאות. רושטו רצ'בר/GettyImages

כדורסל

* הבעלים של ניו יורק ניקס וניו יורק ריינג'רס ג'יימס דולאן נדבק בנגיף. דולאן בן ה-64 טען כי יש לו "מעט, כמעט שום סימפטומים", ונכנס לבידוד בידי. הוא הבעלים הראשון בליגות הבכירות בארצות הברית שנדבק, על רקע ההידבקות ההמונית בניו יורק.

* סטפון מאבורי, כוכב ה-NBA לשעבר, מעוניין לנצל את הקשרים שלו בסין אחרי ששיחק בליגה המקומית שנים ארוכות, ולייבא לניו יורק 10 מיליון מסכות על מנת לעזור לעובדים בבתי חולים ובכל שירותי הרפואה בתפוח הגדול להגן על עצמם במהלך משבר הקורונה. מארבורי הצהיר שהוא השיג עסקה עם יצרן מסיכות בסין שמוכן למכור בניו יורק את המסיכות במחיר עלות של 2.75 דולר - נמוך בהרבה מהמחיר שכיום גובים מהמדינה - 7.50 דולר. "בסופו של דבר אני מברוקלין", אמר מביתו בבייג'ינג, "אני משתוקק לעזור לניו יורק. יש לי משפחה בקוני איילנד, שמושפעת מזה מאוד". על פי הדיווח, בזמן שהסינים מתחילים להתאושש מנזקי הנגיף, מארבורי יעזור בייבוא של 2 מיליון מסיכות כל שבוע במשך חמישה שבועות.

ג'יימס דולאן, בעלי ניו יורק ניקס. AP
התפרצות המונית בניו יורק. דולאן/AP
כדורסלן העבר סטפון מארבורי. חשבון האינסטגרם של סטפון מארבורי, צילום מסך
כדורסלן העבר סטפון מארבורי/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של סטפון מארבורי

ענפים נוספים

* סבסטיאן קו, נשיא התאחדות האתלטיקה הבינלאומית, אמר בראיון רדיופוני בבריטניה כי ההחלטה לדחות את האולימפיאדה הצילה את האתלטים מסערה רגשית. "לא רצינו שהספורטאים ימצאו עצמם בעמדה בה הגעה לטוקיו היא בניגוד לעצת ממשלתם ואולי אפילו ברמה של עבירה על החוק", הסביר. "וכמובן שמבחינתם תמיד היה החשש הזה, לא מדובר רק בתוכניות האימונים שהשתבשו. זה גם להעמיד בסכנה את המשפחות, הילדים, הסבים. קיווינו לחלץ אותם מהסערה הרגשית הזו כמה שיותר מהר".

* על פי "ניו יורק טיימס", תאריך הפתיחה החדש של אולימפיאדת טוקיו, שהיתה אמורה להיפתח ב-24 ביולי הקרוב, יהיה ה-23 ביולי, 2021. החלטה רשמית טרם התקבלה.

* ההחלטה לגבי טורניר ווימבלדון תתקבל השבוע, בישיבה שיקיים הוועד המנהל. הטורניר תוכנן להיפתח ב-29 ביוני, אבל לאור משבר הקורונה הוא עשוי להידחות כפי שקרה עם רולאן גארוס בצרפת (נדחה ל-20 בספטמבר). מאז 1945 לא בוטל אף טורניר גרנד סלאם בטניס.

* נשיא אגף הספורט באוסטריה, המאגד בתוכו את כל ענפי הספורט במדינה, פנה לממשלה בבקשה לסיוע בסך 100 מיליון יורו: "הספורט שלנו זועק לעזרה כלכלית, אחרת לא נשרוד את התקופה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully