וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: "כריסטיאן ווד רתח כשפורסם שחלה, זה לא היה הוגן"

מאמנו בדטרויט הסביר: "תוצאות הבדיקה הודלפו עוד לפני שעדכן את אמא שלו". אוגבונה מווסטהאם כועס: "אנגליה צחקה על איטליה בגלל הקורונה". ארגון הקריקט ההודי תרם מעל 6 מיליון יורו לקרן הלאומית למלחמה בקורונה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* אנדריי שבצ'נקו, מאמן נבחרת אוקראינה וכוכב מילאן בעבר, התראיין ל"סקיי איטליה" והשווה בין המשבר הנוכחי לאסון צ'רנוביל, אותו חווה כילד שגדל בכפר קרוב לעיר. "הייתי סגור בבית 10 ימים, אבל מצבי טוב", אמר המאמן בן ה-43. "עברתי מצב דומה ב-1986 עם אסון צ'רנוביל. כל אחד מאיתנו חייב להבין שהוא יכול להיות חשוף לנגיף ולהוות סכנה לאחרים. אני רוצה להצדיע לאיטלקים ולהגיד להם שנעבור את זה יחד".

* אנג'לו אוגבונה, בלמה האיטלקי של ווסטהאם, התראיין בארצו והתייחס להבדלים בגישות של שתי המדינות ביחס למשבר הקורונה. "התגובה הראשונית הייתה סקפטית, ניהלו את המצב באופן שטחי", אמר אוגבונה שחי בלונדון מאז 2015. "הם המעיטו בערכו של משבר גלובלי רציני מאוד. בהתחלה הם צחקו עלינו האיטלקים שאנחנו מגזימים ומפריזים בעניין. בלונדון כן היה חשש, אני חייב לומר את האמת. פחות אנשים יצאו לרחוב, המרכולים היו ריקים והייתה דאגה. אבל לונדון זו לא אנגליה. המשפחה שלי נמצאת בקאסינו והמצב קשה. הם בעוצר. הכול נראה כמו סרט".

* נשיא אטאלנטה אנטוניו פרצ'אסי סיפר כי במועדון שלו יש שמונה מקרים של הידבקות בקורונה: "זה מאוד עצוב, אבל באופן כללי מדובר בפצצה בריאותית. אנחנו בעיצומה של מלחמה עולמית אמיתית. התמונות של המשאיות הצבאיות מול בית הקברות של ברגמו תמיד יישארו בלבנו. הייתי בבית החולים וכל מה שיכולתי לעשות זה לבכות. זו טרגדיה, הדור הכי יפה שלו מת לנו בידיים, יחד עם הרבה אנשים צעירים".

* חרמן פסלה, קפטן פיורנטינה שאובחן כנשא נגיף הקורונה לפני שבועיים, התראיין ל"'קוריירה דלו ספורט" ואמר: "היו לי תסמינים, אבל למזלי שום דבר רציני. עברתי את התהליך הזה בצורה רגועה, אבל פחדתי קצת בהתחלה. החלק הרע כבר מאחוריי. אני חושב שאעבור בדיקה נוספת והיא תהיה שלילית לחלוטין".

* קיליאן אמבפה תרם סכום כסף נכבד לחסרי בית באמצעות עמותת אבה פייר.

* ברצלונה ניצלה את סעיף "כוח עליון" והחליטה לקצץ 30 אחוז ממשכורות כל העובדים של מחלקות הנוער השונות, כולל מאלה של העובדים בברצלונה ב'.

ב"רדיו מארקה" מדווחים: כמות החולים בוולנסיה צמחה ל-25 - עשרה שחקנים ו-15 אנשי צוות.

* אחרי נאפולי ולאציו, גם מילאן הודיעה על דחיית החזרה לאימונים. הרוסונרי טרם נקבו בתאריך ספציפי בו השחקנים ישובו לשגרה.

* סיון השוויצרית החליטה לשחרר תשעה משחקניה לאחר שסירבו לקצץ בשכרם.

טוני קרוס ממשיך ליהנות מהבידוד

כדורסל

* "כריסטיאן ווד רתח על כך שתוצאות בדיקת הקורונה שלו פורסמו", אמר ל-ESPN דוויין קייסי, מאמן דטרויט פיסטונס. "לכן היינו כל כך מסתוריים כשזה דלף. כריסטיאן כעס שהשם שלו הופיע, הוא לא הבין את זה. והכי גרוע שזה קרה עוד לפני שהתאפשר לו לדבר עם אמא שלו. הייתי מאוד לא מרוצה מזה, הבהרתי לצוות שזה חוסר מקצועיות ואסור שזה יקרה שוב. זה היה לא הוגן כלפי השחקן". אגב, ווד בן ה-24 נבדק מאז שוב והתברר כי הוא שלילי לנגיף.

* על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, ראשי הליגה החליטה לבטל את העונה הנוכחית, שתסתיים ללא הכרזה על אלופה. וירטוס בולוניה הוליכה את הטבלה טרם הפגרה עם מאזן 2:18.

* סטיב באלמר, הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס ופילנתרופ בזמנו הפנוי, תרם 25 מיליון דולר למאבק בקורונה.

* העיתונאית והשדרית האמריקאית דוריס ברק הודיעה כי נדבקה בקורונה.

* נדבקת ראשונה ב-WNBA: גארדית לוס אנג'לס ספארקס סידני ווייס.

ענפים נוספים

* התרומה הכי גדולה עד כה בעולם הספורט: איגוד הקריקט של הודו הודיע כי יעביר 510 מיליון רופי (כמעט 6.1 מיליון יורו) לקרן הסיוע לאזרחים שהקים ראש הממשלה נראנדרה מודי כדי להילחם בנגיף הקורונה. נכון לשבת בבוקר, בהודו יש 20 מקרי מוות ו-933 חולים מאומתים, והמדינה נמצאת בסגר עד 14 באפריל.

* הטניסאית היפנית נאומי אוסקה התייחסה בטוויטר לדחיית האולימפיאדה וכתבה: "כולם יודעים מה המשמעות של המשחקים האולימפיים עבורי ועד כמה אהיה גאה להשתתף בהם במדינה שלי. אני מאוכזבת שזה לא יקרה השנה, אבל נחזור חזקים מתמיד ב-2021. אני תומכת לחלוטין בהחלטה הזו. הספורט יאחד בינינו שוב, אבל כרגע הוא לא בעדיפות עליונה. זה הזמן לעבוד יחד כדי להציל כמה שיותר חיים. עבורי, גם זה חלק מהרוח האולימפית".

* מארגני טור דה פראנס 2020 הציבו את 15 במאי כתאריך היעד לקבלת החלטה סופית באשר לקיום המרוץ היוקרתי בפעם ה-107 בהיסטוריה. שני ראשי ערים בצרפת שהטור אמור לעבור בשטחם, אמרו כי מבחינתם אין מניעה לערוך את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully