וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת הנשים הכריעה: מכבי עירוני רמת גן אלופה

אושרה ההחלטה להכתיר אלופה ולסיים את העונה ברוב של 10 מול שני מתנגדים ונמנע אחד. יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד בקריאה למשרד הספורט: "הליגה ספגה הפסדים עצומים"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

בישיבה מיוחדת שקיימה הערב (חמישי) מנהלת ליגת העל בכדורסל, בהשתתפות כל ראשי הקבוצות ונציגי איגוד הכדורסל, הוחלט לאשרר את החלטת המנהלת מ-15 במרץ לפיה מכבי עירוני רמת גן, שסיימה במקום הראשון את העונה הסדירה בליגה והסיבוב השלישי, היא אלופת עונת המשחקים 2019/2020. בהחלטה תמכו 10 מחברי הדירקטריון לעומת שני מתנגדים ואחד שנמנע, והיא הגיעה אחרי איום מצד אליצור רמלה לפנות לערכאות משפטיות.

בנוסף, הוחלט על הקפאת היורדת מליגת העל לליגה הלאומית וככל שהפועל גלבוע תעלה מהליגה הלאומית, תגדל הליגה ותמנה 11 קבוצות בעונה הבאה. ההחלטה תועבר לאיגוד הכדורסל, הקובע את תקנות העולות והיורדות.

יערה יצחקי שחקנית מכבי עירוני רמת גן בכדורסל נשים. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
עכשיו האליפות כבר רשמית. יערה יצחקי מרמת גן/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד עדכנה כי פנתה למנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי לסייע במשבר אליו נקלע ספורט הנשים בעקבות מצב החירום במדינה, וציינה כי בכוונתה להיאבק על קיומו של ספורט הנשים בישראל בשנים הקרובות. על פי המכתב, בעקבות משבר הקורונה, ספגה ליגת העל לנשים בכדורסל נזקים כספיים כבדים, ולמעשה "תוכניות, פרויקטים, התקשרויות, הסכמי חסות ותמיכות בהיקף של כ-8 מיליון שקלים עליהם עבדו במנהלת תקופה ארוכה ירדו כולם לטמיון".

עוד ציינה בר דוד במכתבה כי "מעבר לנזקים הישירים, ספגו המנהלת והקבוצות נזקים כבדים נוספים, וזאת כתוצאה מביטול תוכניות ופרויקטים אותם קידמתי גם אני באופן אישי, מאז כניסתי לתפקיד יו"ר המנהלת. ככל שהעברת התקציבים לקבוצות לא תמומש במלואה בשנה זו, בשל משבר הקורונה או מכל סיבה אחרת, ייגרם בשל כך נזק בלתי הפיך לכדורסל הנשים בישראל, נזק שאחריתו מי ישורון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully