וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: המשחק נגד באסקוניה יתקיים ללא קהל

בהלת הקורונה בספורט הישראלי: מכבי תל אביב בכדורגל אסרה על שחקניה לעזוב את הארץ, הפועל ירושלים מתכוננת לטיסה ליוון

צילום: רוני כנפו, עריכה: שאול אדם

התפשטות נגיף הקורונה בישראל ממשיכה להשפיע באופן ישיר גם על הספורט הישראלי. בכירי הענפים השונים, ראשי ומנהלי מועדונים וכמובן האוהדים הרבים, עוקבים בעניין אחרי העדכונים וההנחיות של משרד הבריאות.

13:15: למרות שמשרד הבריאות הודיע היום על החלת בידוד ביתי לתקופה של 14 יום על השבים ממצרים, איסמעיל ריאן לא צריך להיכנס לבידוד. בעירוני קרית שמונה סיפרו שהם שוחחו עם אנשי משרד הבריאות ואלו הסבירו שבילוי של כמה שעות בטאבה לא מצריך בידוד. לפיכך גם אמיליוס זובאס ומתיאה ליואיץ' מבני יהודה לא יצטרכו להיכנס לבידוד. (שלמה וייס)

11:27: משחקי ליגת העל בכדורסל צפויים להערך כרגיל היום, ללא הגבלה כלשהי על כניסת הקהל. המשחקים: הפועל גלבוע/גליל-מכבי אשדוד, הפועל חולון - מכבי ראשון לציון. (אור שקדי)

עוד בוואלה!

בדרך לבידוד? קבוצות בליגת העל בודקות חשד ששחקנים שלהן שהו במצרים

לכתבה המלאה
אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. דני מרון
לא נדרש להיכנס לבידוד. זובאס/דני מרון

10:48: הפועל ירושלים צפויה לצאת ביום שלישי בערב לאתונה, לקראת משחקה ברביעי בליגת האלופות בכדורסל נגד פריסטרי, שייערך מאחורי דלתיים סגורות. בצל ההנחיה המסתמנת על בידוד לכל אזרח שחוזר מחו"ל, אנשי המועדון עומדים בקשר עם משרד הבריאות ומתכוונים לשהות בבידוד לאורך כל הביקור ביוון, כשמלבד ארוחות קבוצתיות (בחדר אוכל נפרד) ונסיעה לאימון ולמשחק, השחקנים ישהו בחדריהם בלבד. בירושלים מעריכים כי תחת המגבלות הללו, הם יוחרגו ולא יידרשו להיכנס להסגר. (אהרל'ה ויסברג)

10:37: שגרירות יפן בישראל ביטלה את אירוע קבלת הפנים שתוכנן בשבוע הבא למשלחת ישראל שאמורה לצאת לאולימפיאדה בטוקיו. האירוע אליו הוזמנו עשרות אנשים וצוותי תקשורת היה אמור להיערך בבית השגריר היפני בהרצליה. (יניב טוכמן)

10:01: ההערכה בקרב אנשי מכבי תל אביב היא כי לא תהיה בעיה לבאסקוניה להכנס לישראל, למרות ההחמרה בהוראות. יחד עם זאת, קיימת פסימיות לגבי הסיכוי לערוך את המשחק ביום חמישי עם קהל. (אהרל'ה ויסברג)

אצטדיון סמי עופר חיפה. קובי אליהו
כדאי להתחיל להתרגל לאצטדיונים ריקים/קובי אליהו

9:58: בעקבות משבר הקורונה: אירוע טובורג מאד ראן תל-אביב 2020 ידחה מהתאריך המקורי ב- 27.3.

9:41: מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים - שאמורות לארח במחזור הקרוב משחקים עם למעלה מ-20 אלף צופים, ממתינות בדריכות להנחיות של משרד הבריאות. (יניב טוכמן)

9:32: בעקבות ההתפשטות המהירה של נגיף הקורונה ביממה האחרונה, משרד הבריאות הוציא הנחיות חדשות וביניהן קבע שמשחק הגביע הערב בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, ייערך ללא קהל. לידיעה המלאה (שלמה וייס)

7:32: מכבי תל אביב אסרה על שחקניה ועל הצוות המקצועי לעזוב את הארץ בסוף השבוע האחרון. בעקבות דחיית מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, אפשרו באלופה חופשה מיום שישי בצהריים ועד היום (שני), אולם מחשש שמישהו יעזוב את הארץ ל-48 שעות ולאחר מכן יגלה שהוא צריך להיכנס לבידוד של שבועיים, הודיעו בקבוצה לא לעזוב את ישראל. במועדון מחכים לקבל היום הנחיות ברורות ממשרד הבריאות וממנהלת הליגות באשר לכמות הצופים המותרת בבלומפילד למשחק בשבת מול הפועל חיפה. במכבי תל אביב מקווים כי יוכלו להכניס את כל בעלי המנויים ומנויי הפלייאוף ושלא יצטרכו להגיע למצב בו הם משאירים אוהדים בחוץ. (יניב טוכמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully