וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "לא היה שום מגע ביני לבין האוהד שגידף וקילל אותי"

8.3.2020 / 17:26

המנהל המקצועי של בית"ר התייחס לתקרית עם האוהד שהגיש נגדו תלונה במשטרה על תקיפה: "הלכתי לשבת בצד השני, לא נגעתי בו". סיכוייו של רוני לוי להמשיך בעונה הבאה קלושים

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בבית"ר ירושלים דחו את ההכרעה בנוגע לעתידו של המאמן רוני לוי בנושא לסוף העונה, אך ניתן להגיד כבר עתה כי הסיכויים שהמאמן ימשיך הם קלושים - הרבה בגלל האווירה השלילית שנוצרה סביבו. כשהבעלים משה חוגג אמר בסוף השבוע ש"נחשב מסלול מחדש" אחרי ההדחה מגביע המדינה, הוא רמז גם לעמדת המאמן. נראה שגם אם הקבוצה תסיים במקום השלישי וחוזהו של לוי יוארך אוטומטית, באווירה הנוכחית הוא יעדיף להגיע להבנות כספיות ולסיים את דרכו במועדון.

גורם במועדון אמר אתמול: "יש כבר הרבה זמן מחול שדים סביב רוני והקהל רוצה את הראש שלו, זה הגיע למצב קיצון שכבר פוגע בקבוצה. הקהל צריך לתמוך בקבוצה כדי שתשיג כרטיס לאירופה. בסוף העונה נעשה חושבים".

בנוגע לתלונה במשטרה שהגיש אוהד של הקבוצה נגד יוסי בניון בגין תקיפה, המנהל המקצועי של בית"ר עשוי להגיש תלונה נגדית אם יוזמן לתשאול. בניון חזר וטען ביום שישי שלא היה כל מגע פיזי מצדו וכי האוהד הגיע אל סף תא הצפייה וקילל ללא הפסקה, והוא הגיב לו מילולית בהתאם. כעת בניון הוציא הודעה מסודרת שבה הוא התייחס לתקרית המדוברת.

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
הוציא הבהרה בנוגע לתקרית. יוסי בניון/דני מרון

בניון הבהיר: "אני אעשה סדר. המשחק הסתיים וכולנו היינו מבואסים, הגיע אוהד לתא הצפייה שלנו והתחיל לצעוק ולהשתולל, הוא אמר בציניות לחוגג תחתים את בניון לארבע עונות, אני עניתי לו ואמרתי לו למה ארבע? אפשר גם עשר ומייד ביקשתי מהמאבטחים שיוציאו אותו מתא הצפייה כשאני לא מבין איך הוא בכלל נכנס אליו".

"בתגובה, אותו אוהד המשיך לגדף וצעק לי אתה קוקסינל. באותו רגע אמרתי לו 'מי אתה שתדבר ככה' וישר וקפצו מאבטחים שבאו להרחיק אותו מתא הצפייה. אני הלכתי לשבת בצד השני, לא נגעתי בו, לא היה שום מגע בינינו. אחרי זה באו אליי וסיפרו לי שאותו אוהד ספג אגרוף ושהוא יודע מי האוהד שנתן לו את האגרוף ושהוא יתחשבן איתו".

עוד בוואלה!

אוהד בית"ר התלונן במשטרה: יוסי בניון תקף אותי פיזית ביציע

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. דני מרון
הכיוון נראה שלילי בכל מקרה. רוני לוי/דני מרון

אנשי בית"ר ירושלים יגישו היום (ראשון) תכנית למנהלת הליגה בנוגע לאירוח משחקי הפלייאוף העליון בטדי לאור הגבלות משרד הבריאות. על פי התכנית, תוכל הקבוצה להכניס כ-20 אלף איש לאצטדיון, עד כ-5,000 איש בכל אחד מהיציעים. אם התכנית תאושר, למשחק נגד הפועל באר שבע בשבוע הבא יוכלו להיכנס כ-15 אלף אוהדים צהובים-שחורים ועוד כ-5,000 מבירת הנגב.

שלומי אזולאי, שסובל מכאבים חזקים במפשעה, יעבור בדיקה השבוע ונראה שקיים סיכוי קלוש בלבד שהוא יוכל לשחק נגד הפועל באר שבע. דיוגו ורדאסקה יחזור לאחר שהיה מוצהב וצפוי לפתוח לצד אנטואן קונטה. רוני לוי ביקר את אור זהבי לאורך כל ההפסד למכבי פתח תקוה בגביע המדינה, בין היתר על חלקו בשער היתרון של היריבה מהליגה הלאומית. החלפתו של זהבי הייתה על רקע מקצועי וללא קשר לפציעה שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully