וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות אישר: 20 אלף איש במשחק בין מכבי חיפה לבאר שבע

6.3.2020 / 14:23

בשורות טובות לירוקים לקראת יום שני: המנהלת הודיעה כי קיבלה אישור לקיים את המשחק הדחוי ברבע גמר גביע המדינה לעיני רבבות. בהתאם לדרישת משרד הבריאות, כל יציע יכיל עד 4,500 צופים

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

בווידאו: התגובות ל-0:4 של מכבי חיפה על באר שבע בליגה

seperator

בשורות מצוינות למכבי חיפה: משרד הבריאות אישר היום (שישי) לקבוצה כניסה של 20 אלף צופים למשחק רבע גמר גביע המדינה שיתקיים ביום שני באצטדיון בחיפה. במסגרת התוכנית המתוקנת של משרד הבריאות, שאיסורו על התקהלות של למעלה מ-5,000 גרם לדחיית המשחק שאמור היה להתקיים ביום רביעי, כל יציע יכיל עד 4,500 צופים - כך שבכל גוש הופחתה הכמות הנדרשת לקיום האירוע.

18 אלף מהכרטיסים למשחק יוקצו לטובת אוהדי מכבי חיפה, והיתר לאוהדי באר שבע. בנוסף, פרסמה מכבי חיפה את ההנחיות הבאות:

א. חל איסור מוחלט למי שחולה / נמצא בבידוד בית בהתאם לצו משרד הבריאות או אשר חזר מאחת מדינות המופיעות בצו משרד הבריאות לאחר 24/02/2020 להגיע למשחק.

ב. חובה על כל אוהד לרשום לעצמו את מקום הישיבה המדויק (יציע, גוש, שורה, כיסא) וזאת לצורך איתור והנחייה לבידוד במקרה של חשיפה לחולה.

ג. מספר כרטיסי ההושבה בכל גוש הופחת עפ''י המלצת משרד הבריאות בכדי למנוע צפיפות ביציעים ואנו מבקשים מהקהל לשבת בצורה מרווחת על פני היציע.

עוד בוואלה!

אחרי ההדחה: חוגג מזהיר מ"חשבון נפש", רוני לוי "מאבד נקודות"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
יקבלו החזר כספי? אוהדי מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

בנוסף, הודיעה המנהלת שכל קבוצה תצטרך להיערך בהתאם לתוכנית המתוקנת, ולמקם את האוהדים כך שלא ישהו למעלה מ-5,000 איש באותו יציע.

יו"ר המנהלת ארז כלפון הביע תקווה שקבוצות נוספות יוכלו לארח משחקים עם 20 אלף צופים במסגרת הפלייאוף העליון. "אנו מקווים כי במהלך השבוע הבא יאושרו התאמות לקבוצות נוספות וכך כמות גדולה יותר של אוהדי כדורגל והקבוצות השונות יוכלו להנות מחווית משחקי הפליי אוף העליון, אני רוצה לנצל הזדמנות זו ולקרוא לשחקנים, האוהדים והמועדונים לשמור ולבצע את הנחיות משרד הבריאות במלואן", אמר.

דולב חזיזה צפוי לפתוח בהרכב של מרקו בלבול, שבמקביל מתלבט אם להקפיץ את עאיד חבשי להרכב על חשבון אחד הבלמים. ניקיטה רוקאביציה שרושם עונה נפלאה צפוי לקבל זימון מחודש לנבחרת אוסטרליה, בזכות המלצה של מאמן מכבי חיפה לשעבר רנה מולנסטיין.

(עדכון ראשון: 11:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully