וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה ופורים: כ-1,800 אוהדי מכבי חיפה ביטלו את הכרטיסים לגביע

8.3.2020 / 16:50

משרד הבריאות אישר הגעה של 20 אלף צופים למשחק מול הפועל באר שבע (20:15, ספורט 5), אבל אוהדים הודיעו על ביטולים בגלל בהלת הקורונה ואירועי החג. הצפי הנוכחי הוא לכ-16 אלף צופים

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהחלטת משרד הבריאות שתאפשר מחר (שני, 20:15, ספורט 5) ל-20 אלף צופים להגיע לרבע גמר הגביע נגד הפועל באר שבע באצטדיון בחיפה. בקבוצה קיוו שאכן כל רוכשי הכרטיסים יגיעו ויעניקו אווירה ביתית במשחק הדחוי, אבל 1,800 מהם כבר ביטלו את הכרטיס. הבהלה מגיעה כמובן על רקע התפרצות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות, אלא שחלק מהאוהדים ציין כי הביטול נובע מהתנגשות עם חגיגות חג הפורים השונות.

במקביל נקנו היום כ-500 כרטיסים ובשלב זה כ-15,000 אוהדי מכבי חיפה מחזיקים בכרטיס למשחק מחר לצד כ-1,500 אוהדי הפועל באר שבע. ההערכה היא כי באצטדיון יהיו כ-16 אלף צופים.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה לפני ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
ההכנות בשיאן. נטע לביא/לילך וייס רוזנברג

דולב חזיזה יחזור להרכב הירוקים, בעוד עופרי ארד וירדן שועה ינסו להימנע מספיגת כרטיס צהוב שתגרם להם להיעדר ממשחק העונה נגד מכבי תל אביב.

הקפטן נטע לביא אמר לקראת המשחק: "כמו שהמשחק נדחה לנו הוא גם בוטל להפועל באר שבע. נתכונן כמו שצריך". גם מלך שערי הקבוצה ניקיטה רוקאביציה דרוך לקראת המשחק. "זה היה מפתיע שהמשחק נדחה כי כבר עשינו את כל ההכנות הרגילות וזה היה קצת מאכזב. בכל מקרה, התכוננו טוב גם לקראת מחר".

בחיפה מקווים מאוד להעפיל לחצי הגמר, ומבינים שהמשחק מחר יהיה מפתח להמשך העונה. "המשחק הזה חשוב מאוד כדי שהביטחון יישאר גבוה ונמשיך להיאבק על שני תארים", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "קיבלנו עוד כמה ימי מנוחה, אבל אנחנו צריכים לנצל את המומנטום שלנו אחרי הניצחון בשבוע שעבר".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסברי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט, ניקיטה רוקאביציה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully