וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לואי טהא יהיה בסגל למשחק מול מכבי חיפה, רמזי ספורי בחוץ

8.3.2020 / 20:45

הבלם הצליח לסיים את האימון ונכלל בסגל לרבע גמר הגביע (שני, 20:15, ספורט 5). למרות זאת, קלטינס עשוי לפתוח. ספורי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

לואי טהא הצליח לסיים את האימון המסכם של הפועל באר שבע ויהיה בסגל למשחק נגד מכבי חיפה מחר (שני, 20:15, ספורט 5) ברבע גמר גביע המדינה. טהא לא התאמן אתמול, אבל החליט לעשות הכל כדי לשחק והגיע לאימון הערב במהלכו הצליח להתגבר על הכאבים וסיים את האימון. בהפועל באר שבע החליטו לאור זאת להכליל את הבלם בסגל ומחר יחליט יוסי אבוקסיס אם להעלות אותו ב-11 או להשתמש בו רק מהספסל.

הקבוצה תצא רק מחר לבית מלון בחיפה על פי החלטת המאמן שהעדיף זאת במקום לנסוע הלילה.

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יהיה כשיר בסופו של דבר. טהא/דני מרון

אם יוסי אבוקסיס יחליט לעלות במערך של שלושה בלמים כפי שתכנן ויעדיף לא להעלות את טהא ב-11, עשוי דוד קלטינס לפתוח בהרכב מאחר שעמית ביטון עדיין לא כשיר.

רמזי ספורי לעומת טהא לא יהיה בסגל אחרי שנטש אתמול את האימון והוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. ספורי גם כך לא תוכנן להרכב וכזכור ביום רביעי האחרון הוא כלל לא יצא עם הקבוצה לבית המלון ולא נכלל בסגל של אבוקסיס. למאמן יש שתי התלבטויות נוספות בין נאור סבג לדויד סימאו בקישור ובין נייג'ל האסלביינק, קייס גאנם וניב זריהן בהתקפה.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, דוד קלטינס (לואי טהא), שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא, נאור סבג, ז'וזואה, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully