וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבידוד? קבוצות בליגת העל בודקות חשד ששחקנים שלהן שהו במצרים

8.3.2020 / 20:36

איסמעיל ריאן שהה במצרים, אך לאחר בדיקה התברר כי הוא לא צריך לשהות בבידוד. קבוצות אחרות בודקות האם השחקנים שהיו באילת חצו את הגבול

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי פתח תקוה על בית"ר ירושלים

קבוצות בליגת העל בודקות חשד ששחקנים שלהן שהו במצרים וייאלצו להיכנס כעת לבידוד. בסוף השבוע האחרון, לאור הפגרה שנקבעה לפלייאוף התחתון וזו שנכפתה על הפלייאוף העליון, היו לא מעט שחקנים מליגת העל באילת. כעת, לאחר העדכון של עירוני קרית שמונה, גם קבוצות אחרות בודקות האם השחקנים חצו את הגבול לסיני, מה שאולי יצריך כניסה לבידוד.

קרית שמונה הייתה הראשונה שהודיעה הערב (ראשון) על כך שאיסמעיל ריאן עדכן כי שהה בסוף השבוע האחרון במצרים. למרות זאת, ולאחר בדיקה חוזרת מול משרד הבריאות ושיחה בין יו"ר המנהלת ארז חלפון והמנכ"ל ניקולס לב, למנכ"ל המועדון יוסי אדרי, הודיע המועדון כי ריאן רשאי להתאמן עם הקבוצה ואינו צריך לשהות בבידוד.

משמעות הדבר: ריאן יוכל לקחת חלק במשחקה של קרית שמונה בחוץ מול מכבי נתניה ביום שבת (17:15) במחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון בליגת העל.

איסמעיל ריאן שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
קיבל שחרור. איסמעיל ריאן/לירון מולדובן

גם צמד הזרים של בני יהודה, השוער אמיליוס זובאס והקשר מתיאה ליואיץ', היו במצרים בסוף השבוע האחרון, אבל מבירור שערך הבעלים ברק אברמוב עם יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון ונציג משרד הבריאות עלה כי הם לא צריכים להיות בבידוד ויוכלו להמשיך להתאמן כרגיל. לפיכך, הם יוכלו לעמוד לרשות בני יהודה במשחק בשבת מול הפועל כפר סבא.

מבני יהודה נמסר לפני כן: "שני השחקנים שהו בסוף השבוע האחרון בחופשה פרטית באילת. ביום שישי בערב בילו שני השחקנים למשך שעתיים בטאבה (מצרים) ומיד בסיום הבילוי חזרו לאילת. חשוב להדגיש שנכון לרגע זה לא פורסמה החלטה של משרד הבריאות בנוגע לאנשים ששהו במצרים ובכל זאת, הנהלת המועדון נמצאת בקשר ישיר עם משרד הבריאות, מנהלת הליגות ושאר הגורמים הרלוונטיים על מנת לבחון את דרכי הפעולה. כמובן שהמועדון יפעל וימלא את כל הנחיות שיתקבלו, כשיתקבלו".

הערב הוחלט במשרד הבריאות על חובת בידוד לכל מי שחזר ממצרים בשבועיים האחרונים. ההוראה הזו תקפה לשבועיים מיום השהייה האחרונה במדינה. שר הפנים אריה דרעי אף הוסיף כי החליט למנוע כניסה בכלל המעברים לישראל של מי ששהה במצרים בשבועיים האחרונים ואינו אזרח המדינה, אבל הזרים של בני יהודה נכנסו כאמור עוד קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully