וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ייערך ללא קהל

ההתפשטות המואצת של נגיף הקורונה בישראל הביאה להנחיות חדשות של משרד הבריאות. אחרי שבסוף השבוע הותרה כניסתם של כ-20 אלף איש, משחק הגביע הערב (20:15) יתקיים מול יציעים ריקים

צילום: רוני כנפו, עריכה: שאול אדם

דרמה גדולה הבוקר (שני) בכדורגל הישראלי, בעקבות ההתפשטות המואצת של נגיף הקורונה בישראל: משחק הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע הערב (20:15, ספורט 5) ייערך בחיפה ללא קהל.

המשחק שהיה אמור להתקיים ביום רביעי שעבר, נדחה אחרי שמשרד הבריאות אסר על התכנסויות של למעלה מ-5,000 איש. בחיפה שמארחת את המשחק, התארגנו מחדש ושמחו אחרי שבסוף השבוע הותרה כניסתם של כ-20 אלף צופים למשחק. אלא שהבוקר ההנחיות השתנו לחלוטין.

מכבי חיפה הודיעה שכל רוכסי הכרטיסים יזוכו ובמועדון הוסיפו: "אנחנו מקבלים בהבנה את ההנחיות החדשות. אנו רוצים להודות למנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל ומשרד הבריאות על הסיוע והנכונות לעזור, בשבוע האחרון. אנו יודעים כי מדובר ברגע לא פשוט עבור קהל אוהדינו בפרט וקהל האוהדים בכלל. אין לנו ספק שתהיו איתנו הערב בכל רגע ודקה, אך בריאות כולנו היא מעל לכל. מי יתן ושגרת יומנו תשוב במהרה וכך גם הכדורגל. בריאות לכולם".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא יוכלו להגיע לאחד המשחקים הגדולים של העונה. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

בהודעה של מנהלת הליגה נכתב: "בהמשך להחמרה בהתפשטות מחלת הקורונה הנחה הבוקר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, כי משחק רבע גמר גביע המדינה בין קבוצות מכבי חיפה להפועל ב"ש ייערך ללא קהל. אנו נמצאים בקשר רציף עם משרד הבריאות לגבי מגבלות הקהל ביתר משחקי הליגה והגביע ונעדכן את הקבוצות והאוהדים בהתאם".

ב-24 השעות האחרונות חל שינוי גדול בהיערכות של משרד הבריאות, אחרי שהתגלו חולים שמקור ההידבקות שלהם לא ידוע. הדבר הביא להנחיות חדשות בתחומים רבים, ביניהם בספורט הישראלי בכלל ובכדורגל בפרט. אחרי שמחזור פתיחת הפלייאוף העליון נדחה מסוף השבוע האחרון לסוף השבוע הבא, כעת לא ברור האם המשחקים יוכלו להתקיים עם קהל או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully