וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המשחק הבאמת חשוב מבחינתנו הוא ביום רביעי"

8.3.2020 / 23:18

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה בסיום ה-87:98 של קבוצתו על מכבי תל אביב: "אפשר להגיד שבחצי הראשון ניצחנו את המשחק". ספרופולוס: "אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחקים כאלה"

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

בהפועל ירושלים חגגו הערב (ראשון) ניצחון שלישי העונה על מכבי תל אביב לאחר שהאדומים גברו על השחקנים של יאניס ספרופולוס 87:98 בפיס ארנה במסגרת המחזור ה-21 בליגה. הקבוצה של עודד קטש פתחה מדהים וצלפה 9 מ-10 לשלוש ברבע הראשון בדרך ל-39 נקודות שקלעה, שהיוו שיא שלילי מבחינת הצהובים. הפועל ירושלים עם ניצחון מספר 17 העונה בליגה, שיעניק לה הרבה ביטחון לקראת מספר משחק 2 בסדרת שמינית גמר ליגת האלופות בחמישי מול פריסטרי.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "התחלנו באחוזים מטורפים, אבל הרבע הראשון היה הרבע ששמרנו בו הכי פחות טוב, אבל אפשר להגיד שבחצי הראשון ניצחנו את המשחק. כשג'ייקובן ככה אגרסיבי, וכשפלדין משחק ככה וכשאנחנו באים ככה אגרסיביים אי אפשר לא להיות מרוצה, אבל אי אפשר להגיד שציפיתי שהכל יילך ככה. אני רק יכול לדמיין מה היה קורה פה אם היה אולם מלא ולולא בעיית הקורונה, אבל גם אלה שהגיעו דחפו אותנו בצורה נהדרת. המשחק הבאמת חשוב מבחינתנו הוא ביום רביעי".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"שאנחנו באים ככה אגרסיביים אי אפשר לא להיות מרוצה". עודד קטש/ברני ארדוב

על טיישון תומאס שקלע 19 וקטף 6 ריבאונדים אמר קטש: "זה שחקן שיש לו אפסייד מטורף, אני אשמח שהוא יישאר איתנו כמה שיותר, אבל לדעתי הוא יגיע למקומות כאלה גבוהים שאנחנו נהיה גאים בו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "לא הצגנו הגנה טובה. ספגנו 61 נקודות במחצית הראשונה. הם קלעו מעל 70 אחוז לשלוש במחצית הראשונה. קלענו 41 נקודות במחצית, שבמשחק רגיל זה טוב, אבל ההגנה שלנו לא הייתה טובה מספיק. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחקים מהסוג הזה. משחק כזה יכול לקרות, זה לא קל לשחק יותר מחמישים משחקים ולהציג בכולם את אותה רמת אגרסיביות. זה היה המשחק השלישי שלנו בחמישה ימים. אף אחד לא רצה שיקרה מה שקרה בשני המשחקים האחרונים, אבל השחקנים הם בני אדם. אנחנו קבוצה טובה מאוד ואנחנו סומכים על השחקנים".

מאמן הפועל ירושלים יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
"לא היינו עם אנרגיה מספיק טובה היום". יאניס ספרופולוס/ברני ארדוב

"לא שיחקנו הגנה טובה בשני המשחקים האחרונים", המשיך ספרופולוס. "זה יכול לקרות, זה לא תירוץ, זה המשחק השלישי שלנו בחמישה ימים, כולל טיסה בחזרה, זה צורך הרבה אנרגיה, ולא היינו עם אנרגיה מספיק טובה היום ולכן ההגנה שלנו לא הייתה טובה מספיק. אני לא מאמין שאנחנו באנו רגועים מדי, אבל זה נורמלי, השחקנים הם אנושיים והם שמחו לחזור לפלייאוף אחרי 5 שנים, וקשה לחזור להיות מרוכזים אחרי יומיים, זה יכול להסביר למה לא היינו מספיק אגרסיביים".

על צימצום ההפרש לקראת הסיום: "זה היה חשוב לנו לא לוותר, היינו בפיגור 27 הפרש, ומה שקרה ברבע האחרון היה חשוב לי מאוד, נלחמנו עד הסוף כדי לצמצם את ההפרש, ולפחות לא יצאנו עם הפסד גדול מדי. ירושלים קבוצה טובה ומוכשרת מאוד. העתיד יראה על המאצ'אפ שלנו מולם".

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully