וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונות לארח את באסקוניה בישראל

8.3.2020 / 14:49

בשיחות בין מכבי תל אביב לראשי משרד הבריאות הוצע פתרון לפיו הקבוצה הספרדית תבודד לחלוטין מרגע הגעתה לישראל ועד המשחק ויציאתה מהארץ, מה שיוביל גם לאירוח דומה של זניט וז'לגיריס בהמשך וגם של יריבות ירושלים

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי שמכבי תל אביב כבר סיכמה על אירוח באסקוניה ביום חמישי הקרוב בבלגרד במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג, חלה היום (ראשון) תפנית בשיחות בין האלופה הישראלית לבין משרד הבריאות ומשרד הספורט - והצהובים עשויים לארח את הקבוצה הבאסקית ביום חמישי הקרוב ביד אליהו.

בשיחות בין הצדדים הוצע מתווה שיאפשר בידוד מוחלט של באסקוניה מרגע כניסתם של הקבוצה ואנשיה לישראל ועד למשחק עצמו. הקבוצה תגיע לישראל בטיסת שכר מיוחדת רק לה, ותועבר מהמטוס באוטובוס מיוחד למלון במרכז הארץ שיבודד. כל מי שיבוא עמה במגע יצויד בחליפות מגן, וכך היא תוכל להגיע למשחק עצמו.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
יישארו בהיכל? שחקני מכבי ת"א/דני מרון

במכבי תל אביב יודעים כי הסיכוי לארח משחק מסוג כזה עם קהל הוא נמוך, אבל ממשיכים לפעול כדי לאפשר כניסת קהל לכמות מסוימת, וייתכן שהטבעת התחתונה בהיכל, או חלק ממנה, תיסגר לצוורך זה. בכל המקרה המטרה העליונה של הקבוצה היא לארח את המשחק בארץ.

גורמים בסביבת המועדון העריכו כי אם המהלך נגד באסקוניה יצליח, הוא יפתח את הדלת לאירוח זניט סנט פטרסבורג וז'לגיריס קובנה בהמשך, וגם לאירוח יריבותיה של הפועל ירושלים בליגת האלופות במסגרת דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully