וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסימיות במכבי תל אביב לגבי אירוח זניט וז'לגיריס בתל אביב

7.3.2020 / 17:07

הצהובים צפויים להודיע בראשון כי יקיימו את משחק הבית הקרוב מול באסקוניה בבלגרד וכרגע נראה שגם את שתי היריבות הבאות ייאלצו לארח בסרביה, בשל העובדה ששתיהן יגיעו מספרד וצרפת

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב אחרי הניצחון מול אנאדולו אפס

מכבי תל אביב צפויה להודיע בראשון על אירוח באסקוניה בבלגרד, ובמקביל מבינים כי גם הקבוצות מרוסיה וליטא לא יוכלו להגיע לישראל לאור העובדה שישהו בצרפת ובספרד בהתאמה בשבוע שלפני כן והמשחקים נגדם צפויים להיערך גם בסרביה.

מכבי תל אביב שבה היום (שבת) לארץ אחרי הפסד החוץ לכוכב האדום בלגרד 92:76 אמש במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. בעוד הצוות המקצועי מתכונן למשחק נגד הפועל ירושלים, הנהלת הקבוצה עסוקה בשיחות עם משרד הבריאות ומשרד הבריאות כדי להבין האם יהיה ניתן לארח בתקופה הקרובה משחקים במסגרת היורוליג בתל אביב.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "מכירים את הפועל ירושלים, נבוא בשיא הפוקוס"

לכתבה המלאה
עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. דני מרון
ייאלצו לארח בבלגרד? עורך הדין שמעון מזרחי/דני מרון

הצהובים מבינים כי המשחק נגד באסקוניה לא יוכל להתקיים בישראל, ומחר אמורה לצאת הודעה רשמית כי ייערך בבלגרד, אלא שגם המשחקים נגד זניט סנט פטרסבורג ב-19 במרץ וז'לגיריס קובנה ב-26 במרץ עשויים לעבור לסרביה.

בשלב הזה אין הוראה לפיה קבוצות או תיירים מרוסיה וליטא לא יכולים להיכנס לישראל, או שתושבים ישראלים השבים מהמדינות הללו אמורים לשהות בבידוד, אך שתי הקבוצות ישהו במקומות בעייתיים מבחינת משרד הבריאות בשבוע לפני ההתמודדות. זניט תשחק בווילבראן, ואילו ז'לגיריס קובנה תתמודד נגד ולנסיה בחוץ, שישה ימים בלבד לפני המשחק המיועד ביד אליהו.

במכבי תל אביב מקווים לקבל מחר תשובות יותר ברורות ממשרד הבריאות ומשרד הספורט כדי לדעת כיצד להיערך לשבועות הקרובים, אך בקבוצה שוררת פסימיות שיוכלו לארח משחקי יורוליג בשבועות הקרובים.

אחד האוהדים השרופים של מכבי תל אביב גבי בר נתן הלך לעולמו. בר נתן, שהוא אביו של הקומיקאי רועי בר נתן, ליווה את הצהובים בכל משחק בית וחוץ ובכל אימון בארץ ובחו"ל במשך שנים. מכבי תל אביב הוציאה הערב הודעה, בה נכתב: "מכבי הייתה חלק ממנו והוא חלק ממנה. גבי היה מופיע בקביעות עם חולצה צהובה מכופתרת וכובע לראשו, מלא חוש הומור ושמחה תמידית, סיגל לעצמו מנהגים שונים ואף דאג לחלק בכל הזדמנות סוכריות צהובות לשחקני הקבוצה, סגולה נגד עין הרע. בשבת האחרונה גבי הלך לעולמו, יהי זכרו ברוך".

בנו של גבי בר נתן, הקומיקאי רועי, הגיב בפוסט הפייסבוק של מכבי תל אביב וכתב: "תודה אנשים יקרים מאוד" כשהוא מוסיף אימוג'י של לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully