וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 92:76 בידי הכוכב האדום בלגרד

השחקנים של ספרופולוס שמרו רע וראו כיצד הסרבים צולפים מכל פינה במגרש בדרך ליתרון של יותר מ-20 הפרש במהלך הרבע השלישי. דורסי (19) בלט במכבי

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. GettyImages
מכבי תל אביב פיגרה לכל אורך המשחק ורשמה תבוסה. קלויארו מול לורנזו בראון/GettyImages

לאחר שהבטיחה במחזור הקודם את עלייתה לרבע הגמר, נחלה הערב (שישי) מכבי תל אביב מפלה לא קלה כשהובסה 92:76 בסרביה מול הכוכב האדום בלגרד. השחקנים של יאניס ספרופולוס פיגרו כל המשחק אחרי המארחת, שקיבלה מחצית ראשונה אדירה מבילי בארון שצלף 19 נקודות כולל חמש שלשות מחמישה נסיונות. במחצית השנייה היו אלה ולדימיר שטימץ וקווין פאנטר שסייעו לכוכב האדום לפתוח פער של יותר מ-20 הפרש ולמעשה גמרו את המשחק.

האורחת הצליחה להישאר קרובה לסרבים במחצית הראשונה בעיקר בזכות קליעות מעבר לקשת של ווילבקין ודורסי, ומשחק סולידי בצבע של אות'לו האנטר, אך הכוכב האדום הגיעה בטירוף למשחק הערב, ועל אף שהמשחק שוחק אל מול אולם חצי ריק בשל בהלת הקורונה, הסרבים חגגו ניצחון ויקוו לצאת לדרך חדשה לאחר התקופה הרעה בה היו. מכבי תל אביב תקווה לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא מול באסקוניה.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: בילי בארון (5 ריב', 5 מ-7 לשלוש) וקווין פאנטר 22 כ"א, ולדימיר שטימץ (12 ריב') וג'יימס גיסט (5 ריב') 12 כ"א, ברנקו לאזיץ' 8, סטרטוס פרפרוגלו 5, לורנזו בראון 4 ו-9 אס', מייקל אוג'ו 3, דיאן דבידובאץ ולוקאס קאלין 2 כ"א

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 19, סקוטי ווילבקין 11, אות'לו האנטר ואנג'לו קלויארו 8 כ"א, ג'ייק כהן וג'יילן ריינולדס (10 ריב') 7 כ"א, ארון ג'קסון ואמארה סטודמאייר 4 כ"א, דני אבדיה ואלייז'ה בריאנט 3 כ"א, יובל זוסמן 2, קווינסי אייסי (05:03) שותף ולא קלע

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן מול שחקן הכוכב האדום בלגרד לורנזו בראון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ערב לא פשוט בבלגרד. זוסמן מול לורנזו בראון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה בהפצצה מבחוץ בראשות בילי בארון שקבר 4 מ-4 מעבר לקשת בחמש הדקות הראשונות של הרבע. מכבי תל אביב הלכה להאנטר, אבל הכוכב האדום פשוט לא הפסיקה לצלוף, ויאניס ספרופולוס שראה את הפיגור של קבוצתו עולה ל-23:14, הזעיק פסק זמן. ג'ייק כהן ודני אבדיה צימקו מעט את ההפרש, ובסיום הרבע הראשון הוליכו הסרבים 20:27.

רבע 2:

הכוכב האדום המשיכה לצלוף מעבר לקשת, אך גם מכבי תל ביב נכנסה לעניינים מטווח זה, כשדורסי, ארון ג'קסון ובריאנט חיממו את הידית. האורחת צימקה ל-41:38, אך הסרבים ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו עם חמש נקודות רצופות. בילי בארון רשם החטאה נדירה מעבר לקשת, אך גם אז היה שם ולדימיר שטימץ כדי לקחת ריבאונד התקפה ולקלוע סל ועבירה. שלשה של סקוטי ווילבקין בסיום המחצית הורידה את הקבוצה של ספרופולוס בפיגור 6, 43:49 לכוכב האדום במחצית.

בילי בארון שחקנה של הכוכב האדום בלגרד מול יובל זוסמן שחקנה של מכבי תל אביב. GettyImages
עשה את מירב הנזק למכבי תל אביב במחצית הראשונה. בילי בארון מול יובל זוסמן/GettyImages

רבע 3:

שלשה של ווילבקין בפתיחת הרבע השלישי הורידה את ההפרש למינוס שלוש בלבד, אך שתי עבירות טכניות של שנשרקו לחובתם של יובל זוסמן וקווינסי אייסי סייעו לסרבים לעלות ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 46:56. שלשה של ברנקו לאזיץ' קבעה 16 הפרש לכוכב האדום, והאורחת נראתה חסרת אונים. ההפרש כבר עבר את רף 20 הנקודות, ובסיום הרבע השלישי הוליכה הכוכבה אדום בלגרד 58:79.

רבע 4:

האורחים ניסו לצמק מעט את הפער, אך הרבע האחרון היה בעיקר גארבג' טיים בו שיפרו השחקנים על המגרש את הסטטיסטיקה שלהם. הסרבים הטביעו והקפיצו את הקהל שהגיע לאולם בבלגרד, בעוד יאניס ספרופולוס שיחק בעיקר עם המחליפים ברבע הזה, ככל הנראה על מנת לשמור את שחקניו הבכירים להמשך המשימות של הקבוצה בשבוע הבא. 76:92 לכוכב האדום בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully