וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בבלגרד: "אנחנו נשמעים להוראות ולהגבלות"

5.3.2020 / 22:15

הצהובים יתארחו בשישי (20:00) אצל הכוכב האדום, וישאבו עידוד מהעובדה שבינתיים לא התגלו מקרי קורונה בבירת סרביה. ספרופולוס: "במחזורים הכפולים יש חשיבות יתרה להכנה המנטלית"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על אנאדולו אפס

מכבי תל אביב יצאה להפוגה מבהלת הקורונה בישראל, ותעשה צעד נוסף במאבק על יתרון הביתיות בפלייאוף של היורוליג כשתתארח מחר (שישי, 20:00) בסטארק ארנה אצל הכוכב האדום בלגרד.

"אנחנו נמצאים במצב לא שגרתי", הודה המאמן יאניס ספרופולוס. "אנחנו מתעסקים בדבר שאין לנו שליטה עליו, תחת ההגבלות מממשלת ישראל וממשרד הבריאות, ואנחנו נשמעים להוראות שאנחנו מקבלים".

בסרביה אין לפי שעה כל זכר למשבר הקורונה העולמי, ו-50 האנשים שנבדקו עם חשש להידבקות בנגיף התבררו כבריאים. משחק היורוקאפ בין דרושפאקה לווירטוס בולוניה, שלא התקיים באיסטנבול בשל החלטת השלטונות הטורקיים לסגור את הגבולות לבאים מאיטליה, נערך אתמול בבלגרד ללא קהל.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מצפה משחקניו לשמור על ריכוש. יאניס ספרופולוס/דני מרון

הכוכב האדום, שבתום הסיבוב הראשון דורגה במקום המוליך לרבע הגמר, איבדה גובה לחלוטין והפסידה בשמונה מתשעת המחזורים האחרונים - כשלמשחק מחר היא מגיעה עם רצף של ארבעה הפסדים. האולם הענק, שעשוי לארח את הפיינל פור בעונה הבאה, צפוי להיות ריק ברובו ובתקשורת הסרבית מעריכים שיגיעו כ-10,000 צופים.

הסרבים היו הראשונים שהתארחו העונה ביד אליהו, וכמעט הפתיעה. מכבי תל אביב נזקקה להארכה כדי להכניע אותם 69:84, אולם מאז הם החליפו שני מאמנים והתחזקה בשני שחקנים שהפכו מיד משמעותיים מאוד - הגארד קווין פאנטר שהגיע מאולימפיאקוס והסנטר ולדימיר שטימאץ שחזר מפנרבחצ'ה. דראגן שאקוטה הוותיק, שהחמיץ השבוע את משחק החוץ מול פנר בגלל בעיה בריאותית, יחזור לעמוד על הקווים.

"הם מסוכנים מאוד במגרש הביתי שלהם, וביצעו שינויים רבים מאז המפגש הקודם", הוסיף ספרופולוס. "אנחנו צריכים לשמור על ריכוז, כי במחזורים הכפולים יש חשיבות יתרה להכנה המנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully