וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט ללא קהל גם ביוון: פריסטרי תארח את הפועל ירושלים מאחורי דלתיים סגורות

8.3.2020 / 16:10

בעקבות החלטת ממשלת יוון, גם המשחק השני של הירושלמים בסדרת שמינית גמר ליגת האלופות יהיה באולם ריק. המועדון במסר לאוהדים לקראת מכבי תל אביב: לשבת רק במקומות המסומנים בכרטיס

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

9,000 צופים יורשו להיכנס הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) למשחק המסקרן בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, בהתאם לאישור מיוחד של משרד הבריאות, אף שהתקן המחמיר מורה שלא לקיים אירועים בהשתתפות יותר מ-5,000 בני אדם.

כדי לייצר בכל זאת ריווח ולהימנע מצפיפות יתר, שעלולה להתברר כבעייתית מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, פונה הנהלת האדומים במסר לקהלי שתי קבוצות שיגיעו לארנה: לשבת רק במקומות המסומנים בכרטיסים, ולא לתפוס מושבים פנויים; המטרה היא ליצור חלוקה שווה - 4,500 צופים ביציע התחתון (אולם) ו-4,500 צופים ביציע העליון (גלריה).

ובינתיים, בעקות התפשטות הקורונה ביוון, הודיעה ממשלתה כי כל אירועי הספורט הצפויים בשטח המדינה בשבועיים הקרובים יתקיימו ללא קהל. המשמעות היא שהמשחק השני בסדרת שמינית גמר ליגת האלופות, בין פריסטרי להפועל ירושלים ביום רביעי באתונה, תיערך מאחורי דלתיים סגורות - בדומה למשחק הראשון בשבוע שעבר בארנה.

אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
דרושה הקפדת יתר. אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון

בשל פציעתו של תמיר בלאט, שנפגע בכתפו בניצחון על פריסטרי בליגת האלופות ביום רביעי ושיתופו מוטל בספק גדול, ירושלים הותירה מחוץ לסגל את ג'ון הולנד והעמיקה את הקו האחורי - כך שלצד ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין ובר טימור, גם שלווין מאק יתלבש. לפני פתיחת המשחק יתקיים טקס מיוחד, ובו יועלה לתקרת האולם דגל הזכייה בגביע המדינה.

"אני יודע שהיריבות הזו היא אחד הדברים הגדולים בישראל, ואני חושב שתהיה כאן הרבה אנרגיה בגלל העובדה שהופענו ללא קהל במשחק האחרון", אמר מאק, שהצטיין עם 15 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים מול היוונים. "לא שיחקתי בגביע המדינה, כך שאני מצפה במיוחד למשחק הזה".

"בשבוע האחרון הכל היה מוזר מאוד, עם כל מיני שמועות עם ביטולים ודחיות, אבל נשארנו מרוכזים במה שתלוי בנו", הוסיף קפטן ירושלים, טימור. "צריך לכבד את ההוראות, אבל המשחק נגד פריסטרי היה בגדר הזיה, וזה הזכיר לנו שאין משמעות למה שאנחנו עושים בלי הקהל שלנו".

בצל המשחק תתקיים חזרתו של אמארה סטודמאייר לארנה, בפעם הראשונה כשחקן יריב, והוא צפוי להתקבל בפרחים על ידי אנשי המועדון. ספק אם הקהל ביציעים יכבד אותו באופן דומה. "הרבה אנשים נפגעו מהמהלך הזה, וזה טבעי והגיוני", הודה טימור. "בתור מי שהיו איתו, אנחנו ניתן לו את הכבוד שמגיע לו. אנחנו, כשחקנים, רואים את הדברים אחרת מהאוהדים, ויכולים להבין את מה שהוא עשה. אני לא חושב שיהיו קריאות נוראות, שיירדו לפסים אישיים מדי".

ירושלים נרתמה לניסיון לגייס כספים עבור משפחתם של התאומים עברי ואמה, בני חמש מקריית יובל, המתמודדים עם שיתוק מוחין. הם יתארחו עם אחיותיהם והוריהם בארנה, ייערך לכבודם טקס והמשחק יוקדש להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully