וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא ערכה טקס ללימונד, קסטריטיס: "אין לנו איזון"

1.3.2020 / 23:45

האדומים הפסידו לנס ציונה, ובחרו להתעלם מהקפטן ששיחק במועדון במשך שש שנים לאור התביעות בין הצדדים. נדב זילברשטיין: "אנחנו קבוצה טובה, היינו צריכים את המנוחה. זה וויטי שאנחנו רוצים לראות, שמח שאלבר לקח את ההזדמנות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני נס ציונה גברה הערב (ראשון) 90:95 על הפועל תל אביב בדרייב אין בתום משחק הפכפך. הכתומים השתלטו על המשחק בריצת 3:23 ברבע השלישי ונעזרו במשחק מדהים של ג'ף וויטי וג'יי פי טוקוטו. הראשון קלע 19 נקודות, הוסיף 15 ריבאונדים ו-7 חסימות, והשני קלע 22 נקודות, הוריד 12 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. עידן אלבר, שנכנס ל-7 הדקות האחרונות, תרם 9 נקודות חשובות בהבטחת הניצחון.

"אתה אף פעם לא יכול לדעת איך נבוא", אמר מאמן הכתומים נדב זילברשטיין, "הרגשתי שלפני הפגרה היינו פגיעים מנטאלית, השחקנים היו חייבים את החופש לראש ולגוף. הם חזרו בשבוע שעבר ועבדו חזק מאוד, וגם אז שחקנים נפצעו. בכל התקופה הלא טובה שלנו אמרתי שאנחנו קבוצה טובה, מחוברת, עם שחקנים מוכשרים שצריכה למצוא את הדרך שלה בתור קבוצה וברגע שזה יקרה, נחזור לנצח. אני שמח על מה שקרה היום, כי עשינו משחק ממש טוב".

על היכולת של ג'ף וויטי הוסיף המאמן: "זה ג'ף וויטי שהיה בריצה של הניצחונות, גם הוא סבל מפציעה בקרסול לפני הפציעה ולקח לו זמן לחזור. כשהוא בריא הוא עושה את מה שהוא עשה היום. זה מה שהוא צריך להמשיך להביא לנו בהמשך". זילברשטיין שיבח גם את הדקות של עידן אלבר: "בקיץ כשנפגשתי עם עידן אלבר התרשמתי מהאופי שלו, הוא דוגמא לאיך ששחקנים צריכים להתנהל. אמרתי לו שהוא בא לקבוצה טובה, ושיהיו משחקים שהוא לא ישחק, ויהיו משחקים שהוא ישחק יותר. כולם יודעים איזה אופי יש לו, הוא לא מתרגש בסיטואציות האלה. הוא נכנס למשחק ועשה החלטות מצוינות, הוא תקף את הטבעת, שמר טוב, הוא כל הזמן שם".

רביב לימונד שחקן עירוני נס ציונה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הפועל תל אביב לא ערכה לכבודו טקס. לימונד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

האדומים בחרו לפני המשחק לא לערוך טקס לרביב לימונד, קפטן הקבוצה לשעבר, ששיחק במדים האדומים במשך שש שנים לאור התביעה ההדדית שיש בין הצדדים. למרות זאת, רוב האוהדים האדומים קיבלו בצורה טובה את לימונד ששיחק עם פציעה במפשעה.

"ברכות לנס ציונה על הניצחון, היא הייתה טובה יותר ברוב המשחק והגיע לה לנצח", אמר מאמן הפועל יאניס קסטריטיס, "אנחנו יכולים לדבר ולנתח, אבל אני רוצה להיות הוגן עם השחקנים שלי ולספר על איך ניסינו להתכונן. רובם נשארו פה בזמן הפגרה, אבל היינו רוב הזמן בלי ים מדר ותומר גינת, סק הנרי הגיע רק באימונים האחרונים, דניאל קופרברג היה פצוע. זה לא עזר לנו להתכונן. כשאתה מביא רכז חדש לקבוצה שלך, זה משפיע. אין לנו איזון, ורואים את זה בעליות והירידות שלנו במהלך המשחק. אנחנו חייבים להיות טובים בהרבה בחלקים ההגנתיים".

בהפועל תל אביב צפויים לשחרר בקרוב את מארק ליונס, שלא הגיע למשחק לאחר שלטענת ראשי הקבוצה היה חולה. קסטריטיס סירב לדבר על כניסה לפלייאוף של האדומים: "אני לא חושב שאנחנו בסיטואציה שאפשר לדבר על מה המטרות עד לסיום העונה. הפועל היא קבוצה גדולה עם הרבה אוהדים שדוחפים אותנו, יש לנו שאיפות, אבל מה אני יכול לומר עכשיו? אנחנו עדיין לא מוכנים כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים. אנחנו מתקדמים ואני מקווה להמשיך להתקדם גם במשחקים הבאים. אני רוצה שהאוהדים יהיו מרוצים ממה שהם רואים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully