וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל טרי נחת בישראל: "כבוד גדול להיות כאן"

1.3.2020 / 17:57

שחקן הפנים האמריקאי הסדיר את ענייניו עם באנדירמה, ויחזק את הקו הקדמי לקראת הפלייאוף בליגת האלופות. צפוי להירשם גם לליגת העל

צילום: הפועל ירושלים

עדכון ראשון: 10:02

הפועל ירושלים ביצעה חיזוק משמעותי מאוד לקראת פתיחת שלבי ההכרעה בליגת האלופות. מחזיקת גביע המדינה החתימה את עמנואל טרי עד תום העונה. טרי (23, 2.06) עזב את באנדירמה, יחד עם שאר השחקנים הזרים, לאחר שהמועדון קרס מבחינה כלכלית וחדל מלשלם להם משכורות.

האדומים הצליחו לעמוד בדדליין לרישום שחקנים להמשך העונה בליגת האלופות, שיחול מחר בערב. ביום שלישי ייפתח שלב שמינית הגמר, וברביעי ב-19:15 תארח ירושלים את פריסטרי במשחק הראשון בסדרה ביניהן.

שחקן הפנים נחת בישראל אחר הצהריים ואמר: "היי אוהדי הפועל ירושלים, אני עמנואל טרי. זה כבוד להיות כאן, יש פה אוהדים נהדרים וקבוצה נהדרת, ארגון נהדר. יאללה הפועל".

עמנואל טרי הפועל ירושלים. אתר רשמי, אתר רשמי
חיזוק משמעותי לירושלים. עמנואל טרי/אתר רשמי, אתר רשמי

האמריקאי פגש את קבוצתו החדשה פעמיים בשלב הבתים: בטורקיה תרם עשר נקודות ושמונה ריבאונדים, ובישראל העמיד דאבל דאבל של 14 נקודות ועשרה כדורים חוזרים. ממוצעיו: 11.9 נקודות ו-9.9 ריבאונדים.

מי שישלם את המחיר ויעזוב הוא מינדאוגאס קופשאס הליטאי, בעוד טרי צפוי לקבל הזדמנות מלאה ולהירשם גם למשחקי ליגת העל. מדובר בשחקן אתלטי שיכול לתפקד בשתי עמדות הפנים, ומצטיין במשחק הפיק אנד רול.

החתמת שחקנים בשלב הזה של העונה הפכה לעניין של הרגל בשנים האחרונות בירושלים. אלא שהפעם - בניגוד לרוב המקרים בעבר, שבהם המאבק על אליפות המדינה עמד בראש סדר העדיפויות - המטרה שעומדת מאחורי הצעד היא הגעה לשלבי הגמר במפעל האירופי. האדומים יקוו שטרי ילך בדרכיהם של הסנטרים שהצטרפו בשלב מאוחר (ריצ'רד האוול, איליי הולמן ודיון תומפסון), ולא של הגארדים והפורוורדים (מלקולם גריפין, דמיטריוס קונגר, אלסנדרו ג'נטליה ואדגר סוסה).

הערב (19:00), מעט יותר מ-48 שעות אחרי הניצחון 112:115 בחולון, תתארח ירושלים למשחק ליגה באילת. ג'ייקובן בראון נותר מחוץ לסגל ויזכה למנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully