וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: אנאדולו אפס גברה על נועלת הטבלה בטורקיה, דאנסטון חזר

לפני הביקור בהיכל, בובואה ואנדרסון הובילו את מוליכת היורוליג ל-49:63 על ITU. הסנטר חזר אחרי חמישה חודשים, גם לארקין צפוי להיות כשיר לרביעי.

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנאדולו אפס ממשיכה להרשים בכל המסגרות. מוליכת היורוליג עלתה היום (ראשון) למאזן 2:18 בליגה הטורקית אחרי שגברה 49:63 על נועלת הטבלה ITU בחוץ. הקבוצה של ארגין עתמאן העניקה מנוחה לואסילי מיציץ' ומעט התקשתה בשלושת הרבעים הראשונים, אבל לחצה על הדוושה עם פתיחתו של הרבע האחרון והמשיכה לעוד ניצחון קליל שמבסס אותה בפסגת הליגה המקומית.

רודריג בובואה וג'יימס אנדרסון הובילו את רשימת הקלעים עם 13 נקודות כל אחד, דואוש בלבאי הוסיף 10, והבשורה המרעננת היתה חזרתו לסגל של שחקן ההגנה המצטיין בריאנט דאנסטון, ששב למגרשים לראשונה מאז חודש מרץ אחרי שהתאושש מפציעה. הסנטר המנוסה קיבל 18 דקות והספיק במהלכן לקלוע שלוש נקודות ולהוריד 4 ריבאונדים.

המשמעות היא מן הסתם שהוא יעמוד לרשותו של עתמאן במשחק נגד מכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב ביד אליהו. גם שיין לארקין, שהחמיץ את שני משחקי היורוליג האחרונים (בשניהם אנדולו בהפרש דו ספרתי, אגב) בשל פציעה, מתוכנן לחזור נגד מכבי תל אביב - כך העריכו היום בתקשורת הטורקית.

שחקן אנאדולו אפס, בריאנט דנסטון, מול שחקן מכבי תל אביב, אנג'לו קלויארו. דני מרון
חוזר בדיוק בזמן לעוד ביקור בהיכל. דאנסטון מול קלויארו/דני מרון

עוד קבוצה שנמצאת בכושר נהדר היא ברצלונה. הקבוצה של פסיץ' המשיכה את ההתבססות שלה בפסגה בספרד אחרי ניצחון ביתי 74:86 על מנרסה. ברנדון דייויס הוביל את הקטלאנים עם 24 נקודות. ניקולה מירוטיץ' שקלע את סל הניצחון מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי, הוסיף 14 נקודות וקורי היגינס 11. זה היה הניצחון העשירי ב-11 המשחקים האחרונים של ברצלונה, שעלתה למאזן של 4:18 בליגת ה-ACB.

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב מסבירים את הדומיננטיות בליגה: "למדנו מטעויות העבר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully