וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מסבירים את הדומיננטיות בליגה: "למדנו מטעויות העבר"

1.3.2020 / 8:03

אחרי עוד ניצחון נינוח, ג'ייק כהן טוען: "אנחנו כבר יודעים לעשות את המעבר מהיורוליג לליגה". ומה הערך המוסף של אמארה סטודמאייר?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה בעונה הטובה שלה אמש (שבת) כשהביסה 76:99 את הפועל גלבוע/גליל ביד אליהו. הצהובים, שמוליכים את טבלת ליגת העל עם הפסד בודד ב-20 משחקים, פתחו יתרון דו ספרתי עוד ברבע הראשון, הגדילו אותו ליותר מ-20 הפרש כבר ברבע השלישי ולא נתנו ליריבה להתקרב.

המאמן יאניס ספרופולוס הריץ את כל שחקני הסגל, כשאותלו האנטר וסקוטי ווילבקין, שניים שרושמים דקות רבות במשחקי היורוליג, משחקים 13 ו-17 דקות בהתאמה. ארבעה שחקנים קלעו במכבי בספרות כפולות כשמעל כולם היה ג'ייק כהן עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים.

"היה לנו ערב מצוין, במיוחד התקפית", סיכם כהן, "זה מבחן טוב בשבילנו, הכנה טובה ליום רביעי. אנחנו לא זוכים להתאמן יותר מדי בגלל לוח המשחקים, ואני חושב ששיחקנו טוב מאוד. יש לנו דברים לתקן בריבאונד ההגנה, אבל הנענו את הכדור וקלענו כמעט 100 נקודות".

שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, דני אבדיה. לירון מולדובן
קלי קלות. ווילבקין ואבדיה/לירון מולדובן

כהן התייחס לעובדה שהצהובים מגיעים ברמת אינטנסיביות גבוהה גם למשחקי הליגה העונה, בניגוד לשנים קודמות. "למדנו מהטעיות שלנו, אנחנו כבר יודעים לעשות את השינוי מלשחק ביום חמישי לשחק ביום שבת, מהיורוליג לליגת העל. למרות שיש שוני בין המפעלים האלה, הקבוצות מגיעות עם מוטיבציה לשחק נגדנו, והשחקנים החדשים שהגיעו לכאן מבינים את זה והם מקצוענים. זו התוצאה. כולם משחקים חזק מאוד. אין פה את אותה כמות הקהל, אבל כולם באים לשחק חזק".

לבסוף התייחס הקפטן של הצהובים להשתלבות של אמארה סטודמאייר, שקלע אמש 9 נקודות. "קשה להיכנס לקבוצה במהלך העונה, במיוחד לקבוצה מצליחה. לכולם הולך טוב ואתה לא רוצה להרוס את הקצב שהשחקנים נמצאים בהם. מי שהגיע לכאן, כולל אמארה, עושה מה שהוא יכול כדי לעזור לקבוצה. הוא נשק בשבילנו, הוא מביא גם ניסיון של שש פעמים באולסטאר. אנחנו נהנים מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully