וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי התלבטויות במכבי תל אביב, בהפועל תל אביב בטוחים: "יש צ'אנס להפתעה"

איביץ' שוב מתלבט בין ריקן למיכה ובין שכטר לאופואדו. קלינגר שם דגש על עמידה נכונה, צפוי לשמור על ההרכב והאדומים מאמינים: "מכבי לחוצה יותר" (שני, 20:15, ספורט 5)

מחזור 25הסתיים24/02/2020
מכבי תל אביב
  • אצילי (35)
  • גולסה (63)
  • אופואדו (70)
0
    הפועל תל אביב
    עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפלייאוף

    מכבי תל אביב

    ולאדן איביץ' סיים את האימון המסכם שלו לקראת הדרבי מחר (שני, 20:15, ספורט 5) בלי שפתר את שתי הסוגיות הרגילות בהרכב מכבי תל אביב: דור מיכה או אבי ריקן בקישור, איתי שכטר או צ'יקו אופואדו בהתקפה. המאמן הסרבי יודע שממיכה הוא מקבל פתרון לבונקר הצפוי מהצד של הפועל תל אביב בטח אם היא תעלה ליתרון, אבל ריקן נותן לו יותר שקט בכל הקשור למשחק הטקטי. אופואדו מייצר יותר כוח ולחץ על ההגנה האדומה, אבל שכטר יותר טכני ותחבולן ולכן צריך הסרבי עוד לילה לחשוב על הדברים.

    יתר השחקנים שיפתחו אמורים להיות זהים לאלה שפותחים אצל איביץ' באחרונה בקביעות. קצת יותר מ-200 אוהדים שהגיעו לאימון הערב שלחו את השחקנים הביתה עם עוד כמה גרמים של מוטיבציה לקראת מחר. במכבי תל אביב מקווים כי האוהדים שלהם למדו את לקח הדרבי הקודם ולא יתכננו שום אבוקה או רימון עשן כדי לא להביא את הקבוצה לבית הדין עם אופציה למשחק רדיוס.

    דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
    יכול לפרוץ בונקר. דור מיכה/דני מרון

    הפועל תל אביב

    על אף שתרגל מספר שינויים בהרכב לאורך השבוע, נראה כי ניר קלינגר יפתח בדרבי עם ה-11 שניצחו בטדי בשבוע שעבר. בשיחות המקצועיות על הדשא אמר קלינגר לשחקנים: "יהיה לנו משחק עוד יותר קשה מטדי. נצטרך להביא את אותה נחישות, אבל גם לשחק טוב יותר במעברים ולהיות יותר מדויקים. נרצה להחזיק יותר בכדור ולא ללכת כל הזמן רק אחורה".

    לאורך השבוע ראו השחקנים קטעי וידאו שונים, גם ממשחקי הקבוצה וגם ממשחקים בחו"ל, כאשר הדגש של ניר קלינגר היה על העמידה הנכונה והמשמעת הטקטית. על מכבי תל אביב אמר המאמן: "כמו שלנו יש את המטרות שלנו להם יש את המטרות, הציפיות והלחץ מהקהל שלהם. נצטרך לנצל את זה לטובתנו".

    שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "יש לנו ביטחון ומאמינים בעצמנו, כבר בדרבי הקודם שיחקנו שווה בשווה ולא הגיע לנו להפסיד. כמו שניר אומר, לנו עוד יש הזדמנות לעשות פלייאוף עליון גם נגד חדרה. מכבי לחוצה יותר כי חיפה צמודה אליה, יש לנו כאן צ'אנס לעשות הפתעה". קרוב ל-5,000 אוהדי הקבוצה יתמכו מחר בבלומפילד, לאחר שרכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם.

    עוד בוואלה!

    ניר קלינגר: "הדרבי התל אביבי זה ה-משחק של הכדורגל הישראלי"

    לכתבה המלאה
    עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. דני מרון
    יכבוש מחזור שלישי ברציפות? עומרי אלטמן/דני מרון

    טריוויה

    * מאזן הדרבים בליגה: 52 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

    * הפועל תל אביב הייתה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב בעונה הקודמת (0:0 ו-1:1), אבל לא ניצחה דרבי ב-13 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

    * שניים מהכובשים באותו משחק עדיין משחקים בהפועל תל אביב, עומר דמארי ואוראל דגני, כאשר הבלם לא מצא מאז את הרשת בליגת העל.

    * הפועל תל אביב ניצחה בשבעה מתשעת המחזורים האחרונים (שני הפסדים בתווך) וסך הכול צברה 28 נקודות מתוך 45 מאז מינויו של ניר קלינגר.

    * ולאדן איביץ', שהפסיד רק פעם אחת ב-60 משחקים כמאמן בליגת העל, ניצח את קלינגר בשלושת המפגשים הקודמים ביניהם.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 26311

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully