וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע קבוצות במאבק על הפלייאוף העליון. אלישע לוי: "קיבלנו הזדמנות ואסור לפספס אותה"

בני יהודה חגגה את ה-0:1 על רעננה וצריכה ניצחון על הפועל חיפה כדי להיות בין שש הראשונות. תמונת הסיכויים בפנים. זנטי: "יש משחקים שצריך לקחת בכוח". גל כהן מאמין: "עם רוח הקרב הזו, נישאר בליגה"

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפלייאוף

בני יהודה נשארה הערב (ראשון) במאבק על שני הכרטיסים לפלייאוף העליון בזכות ניצחון חוץ 0:1 על הפועל רעננה, וקבעה כי במחזור הסיום יהיו שני מפגשים ישירים בין המתמודדות: בני יהודה מול הפועל חיפה והפועל תל אביב מול הפועל חדרה. לאור המצב, והעובדה ששתי התל אביביות לא תוכלנה לארח במקביל בבלומפילד, הכתומים עשויים לארח באצטדיון המושבה, בו ניצחו הערב. בתקופה כזו, בה הקבוצה סופרת שישה הפסדי בית ולעומת זאת מחזיקה ברצף היסטורי של חמישה ניצחונות חוץ, ככל הנראה מדובר ביתרון עבורה.

מה צריכה כל קבוצה כדי להגיע לפלייאוף העליון?

הפועל חיפה: תיקו מול בני יהודה יבטיח מקום בין שש הראשונות. גם הפסד יכול להשאיר אותה בפלייאוף, תלוי בתוצאות של הפועל תל אביב בדרבי ומול חדרה.

הפועל תל אביב: ניצחון בדרבי יבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון לראשונה מאז 2014. אם לא, היא תצטרך ניצחון על חדרה או תיקו בצירוף איבוד נקודות של בני יהודה.

הפועל חדרה: רק ניצחון על הפועל תל אביב יציב את הקבוצה בפלייאוף העליון בפעם השנייה ברציפות.

בני יהודה: רק ניצחון על הפועל חיפה במחזור הסיום, וכל עוד הפועל תל אביב לא תנצח בדרבי ואז תפסיד לחדרה.

שחקני בני יהודה חוגגים עם עמית זנטי. קובי אליהו
השאיר סיכוי לקראת המחזור האחרון. עמית זנטי עם החברים/קובי אליהו

עמית זנטי, כובש שער הניצחון של בני יהודה, סיכם: "יש משחקים שצריך לקחת אותם בכוח, וזה מה שעשינו היום. אני שמח שניצחנו. אני עובד קשה באימונים ורוצה לשחק כל משחק. אני עובד קשה באימונים ורוצה לגרום למאמן לשים אותי בהרכב. אנחנו מתקשים לשמור על יציבות, אבל כל משחק הוא לגופו ואני מאמין שנוכל לעשות את זה מול הפועל חיפה ולהגיע לפלייאוף".

המאמן אלישע לוי: "ניקח בעיקר את התוצאה. זה היה הסיכוי האחרון ליצור הזדמנות להגיע לפלייאוף, ואני מקווה שבשבוע הבא נוכל להשלים את המשימה. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. היו אנרגיות והיה רצון, אבל לא הייתה איכות. שבוע הבא זה משחק אחר ואני מקווה שנוכל להביא את עצמנו. קיבלנו הזדמנות ואסור לפספס אותה. עשינו ניצחונות חשובים במקומות קשים ולעומת זאת באנו הביתה והפסדנו. זה הזמן לתקן. אם ננצח אז נעלה ואם לא אז לא מגיע לנו".

גל כהן, שערך בכורה בליגת העל כמאמן הפועל רעננה: "לא ציפיתי שנראה כאן כדורגל גדול, בטח לא מצדנו. השחקנים השקיעו, עשו הכול ורצו. אם נמשיך ברוח הקרב שהייתה כאן היום, אז נעמוד במשימה ונישאר בליגה. החילופים היו התקפיים, חוץ מהחילוף של אביחי ידין שנפצע. נמשיך עם מי שיש לנו ועם רוח הלחימה הזו נישאר בליגה. יכולת אני לא יכול לדרוש, אין לי חצי טענה לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully