וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע בנתניה, בית"ר תארח בטרנר

23.2.2020 / 18:20

המנהלת הודיעה כי הירוקים יארחו את הרדיוס בנתניה ביום ראשון, הירושלמים ישחקו מול אשדוד בבאר שבע במקביל. נתניה-מכבי ת"א בשבת

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תארח את משחק הרדיוס שלה מול הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה, כך אישרה הערב (ראשון) מנהלת הליגות. כזכור, חיפה נענשה במשחק רדיוס כאשר ההערכה הראשונית הייתה שהמשחק יתקיים בבלומפילד, אלא שהיום נודע לוואלה! ספורט כי מרבית הסיכויים הם שהמשחק המסקרן יתקיים באצטדיון שבשרון, וכך אכן קרה. זה יהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-26 והוא ייערך ביום ראשון הבא, 1 במרץ, בשעה 20:15.

למרות שכמות המנויים גבוהה מהתכולה בנתניה, בחיפה ערכו בדיקה ועד כה לא היה משחק בו כל המנויים אכן הגיעו. בשל כך הירוקים יערכו רישום מוקדם בו המנויים יודיעו על כוונתם להגיע ומי שיודיע על כך המנוי שלו יתפוס במשחק הרדיוס. הכניסה לפיכך תהיה רק למנויים ומכירת כרטיסים תהיה רק לאוהדי הפועל באר שבע.

בעוד שהאוהדים מוטרדים מאוד מכך שלא כל המנויים יוכלו להיכנס למשחק, בחיפה ציינו כי מכירת הכרטיסים למשחק הליגה מול באר שבע התנהלה בעצלתיים לעומת משחק הגביע שיתקיים שלושה ימים מאוחר יותר, אליו נחטפים הכרטיסים, ולכן הוחלט שמוטב לשחק מול אצטדיון מלא בנתניה מאשר חצי ריק בבולמפילד. ובכל מקרה, בנוגע למשחק הליגה, הצפי הוא ש15-20% מבעלי המנויים לא יגיעו, כך שכל מנוי שיחפוץ בכרטיס גם יקבל אותו.

אצטדיון נתניה. קובי אליהו
מכבי תל אביב תגיע בשבת, מכבי חיפה בראשון. האצטדיון בנתניה/קובי אליהו

מי שמצאה מיד פתרון אחר היא בית"ר ירושלים, שגם היא נענשה בעונש רדיוס והחליטה לארח את מ.ס אשדוד במחזור הסיום של העונה הסדירה באצטדיון טרנר בבאר שבע. בבית"ר פנו לראשי האצטדיון בנתניה אך אלו הודיעו להם על הסיכום עם חיפה, ולבסוף הוחלט לבחור באופציה הדרומית. המשחק הזה יהיה גם הוא בראשון, בשעה 20:00. בהודעת המועדון נכתב: "ההחלטה התקבלה בהתייעצות עם הצוות המקצועי, קהל האוהדים ולאחר בדיקת המגרשים הפנויים. אנו רואים בהגעה אל האזור הזדמנות להגיע לקהל האוהדים הרב שלנו באזור הדרום". את משחק רבע גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה, שגם אותו לא יכולה בית"ר לקיים בטדי בגלל עונש הרדיוס, תארח הקבוצה באצטדיון בנתניה.

קרב התחתית בין סקציה נס ציונה לעירוני קרית שמונה נקבע עוד בשבוע שעבר ליום ראשון (19:00) ואילו יתר משחקי המחזור יהיו ביום שבת. השעות המדויקות טרם נקבעו.

(עדכון ראשון: 15:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully