וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע הסוער של וילדסחוט: ביקור מולדת דחוף, מעט אימונים - ושער ניצחון

23.2.2020 / 7:18

שחקן הכנף ביקש מבלבול לשחק נגד אשדוד למרות הנסיבות המיוחדות והעניק למכבי חיפה נקודות יקרות. בקבוצה החמיאו לכהן ("ברמה הגבוהה בארץ") ולשרי ("שובר שוויון"), אבל הזהירו: "בסוף הלכנו אחורה, ואסור שזה יקרה"

צילום: אדריאן הרבשטיין

עיקרי הדברים

- ג'וש כהן סחט מחמאות במכבי חיפה: "שוער מהרמה הגבוהה בארץ"

- גם צ'ארון שרי קיבל שבחים: "שובר שוויון, לא סתם בלבול התעקש עליו"

- וילדסחוט קפץ לביקור מולדת, בקושי התאמן - וכבש את שער הניצחון

- שחקנים בקבוצה הזהירו: "בסוף הלכנו קצת אחורה, אסור שזה יקרה"

seperator

מכבי חיפה מרוצה גם מהיכולת אבל בעיקר מהאופי שהפגינה בניצחון אתמול (שבת) 1:2 על מ.ס. אשדוד בחוץ. בקבוצה שמחו על כך שהצליחו לנצח ב"אחד המגרשים הקשים בליגה" ונשארו חזק בתמונת האליפות - כשהם מרוחקים כעת שלוש נקודות בלבד ממכבי תל אביב. "היינו מצוינים בחלקים גדולים של המשחק", שמח אחד השחקנים, אבל הזהיר באותה נשימה: "בסוף הלכנו קצת אחורה ואסור שזה יקרה, אבל הכי חשוב שניצחנו".

השוער ג'וש כהן, שהציג יכולת טובה בין הקורות ומנע שוויון בדקות הסיום, סחט מחמאות אדירות. "ג'וש הביא לנו נקודות הפעם, הוא הוכיח שהוא שוער מהרמה הגבוהה ביותר בישראל", אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "שואפים ללכת הכי רחוק שאפשר, מרוצה מהאופי של השחקנים"

לכתבה המלאה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
"הביא לנו נקודות". ג'וש כהן/קובי אליהו

גם צ'ארון שרי הצטיין, ואחרי תקופה ארוכה בה הציג יכולת פחות טובה חזר עם שני בישולים גדולים. גורם במועדון אמר: "לא סתם מרקו התעקש לתת לו קרדיט גם בתקופה הפחות טובה. שרי הוא שובר שיוויון".

לוואלה! ספורט נודע שכובש שער הניצחון יאניק וילדסחוט השתתף במעט מאוד אימונים בשבוע שעבר לאחר שנסע לביקור מולדת כדי לבקר אחד מקרוביו שחלה. וילדסחוט חזר לישראל ביום חמישי, אך הבהיר לבלבול שהוא יכול לשחק. לכן גם הסכים בלבול לבקשתו לצאת במחצית השנייה, אולם בחיפה בכל מקרה החמיאו לו וטענו שהשער והיכולת אמש הם המשך ישיר לתקופה האישית המצוינת שלו.

גם המחליפים הרשימו את מרקו בלבול, שבסיום החמיא בפני אנשים במועדון לירדן שועה ועאיד חבשי על הרצינות שהפגינו כשנכנסו במחצית השנייה.

היום תצא הקבוצה למחנה אימון מקוצר של כמה ימים באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully