וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של בית"ר בחדר ההלבשה, עידן ורד: "אמרתי שאחזור כדי להיות שחקן מוביל"

22.2.2020 / 21:54

קשר בית"ר ירושלים התרגש אחרי הצמד ב-1:4 מול הפועל חדרה והחמיא לעטר: "השחקן הכי טוב בארץ בעשור האחרון, חלמתי לשחק איתו"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

בית"ר ירושלים הביסה הערב (שבת) 1:4 את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. הקבוצה של רוני לוי, שהגיעה אחרי ההפסד הכואב להפועל תל אביב בטדי, חזרה מפיגור בזכות שערים של אלירן עטר (33 ו-63) ועידן ורד (72 ו-74) והגדילה את הפער מהפועל באר שבע באופן זמני לחמש נקודות. אליאל פרץ כבש ראשון מהנקודה הלבנה (8), אבל זה לא החזיק מעמד.

בבית"ר הייתה כמובן שמחה אדירה בסיום כשבספסל שמחים ונרגשים מאוד מהחזרה של עידן ורד, שכבש בליגה לראשונה מאז מרץ 2019, ועוד עשה את זה בסטייל עם שני שערים יפים. גם אלירן עטר זכה כמובן למחמאות על השערים הגדולים שלו, כשהראשון מגיע בוולה מהאוויר והשני בבעיטה עם הפאלש.

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, אמר אחרי המשחק: "שבוע שעבר היה מאוד מאכזב מבחינתנו, הפסדנו במשחק טוב שלנו ובאנו עם אכזבה גדולה. ידענו שאנחנו משחקים מול יריב שיעשה את המקסימום כדי להגיע לפלייאוף העליון. אני שמח שהשחקנים גילו אופי, חזרו למשחק ועשו ניצחון טוב מאוד. אלירן עטר וחנן ממן הם שחקנים איכותיים שלא שיחקו באופן סדיר, הם יצטרכו עוד משחק או שניים כדי להיכנס לקצב טוב. עידן ורד הוא שחקן איכותי, הוא הקפטן שלנו, המנהיג ומהנשמות של בית"ר ירושלים. חיכינו ליום הזה שהוא יחזור, לאט לאט אנחנו דוחפים אותו ואני מקווה שהוא ימשיך ככה.

על הרצף האחרון שכלל ניצחון אחד לצד שלושה הפסדים, אמר המאמן: "בארבעת המשחקים האלה ניצחנו את מכבי חיפה במשחק נהדר שלנו, ולפני כן הייתה לנו סדרה של 11 משחקים ללא הפסד. לאורך כל העונה אנחנו ביכולת טובה, עם משחק מאוד יצירתי והתקפי. חסרים לנו ליוואי גרסיה ודן איינבינדר שהם שחקנים טובים. מי שרואה את בית"ר ירושלים נהנה. אני נהנה. אנחנו צריכים להיות ווינרים ולגלות המשכיות. זה המפתח ונימדד לאורך זמן".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ליאת אבשלומי, מערכת וואלה!
ברוך השב. עידן ורד/מערכת וואלה!, ליאת אבשלומי

עידן ורד: "אני שמח מאוד, עברתי שנה לא פשוטה ופציעה לא קלה. אני חוזר לעצמי ואני שמח מאוד. אנחנו עושים קצת לחץ עם איזה פנדל או משהו ואז אנחנו מתעשתים וחוזרים אל עצמנו. עברתי שנה לא קלה, פציעה טורדנית והזויה ויש כאלה שאמרו לי שאני לא אחזור מזה, אבל אני בחור מאמין ואופטימי מצידי. אני לא אומר את הדברים סתם כי עבדתי בכל יום שש או שבע שעות על הגוף שלי. אמרתי לאשתי ולסביבה שלי שאני חוזר לא כדי לעשות וי, אלא כדי להיות טוב ומשפיע ואני שמח שהיום זה בא לידי ביטוי. אני חושב שאנחנו עושים עונה טובה מאוד ביחס למה שהיה בשנה שעברה. בתחילת העונה גם מיכאל אוחנה וגם אני נפצענו, קינדה עזב באמצע העונה. אנחנו עושים עונה מצוינת ואני גאה מאוד בכולם. אני מכיר את אלירן עטר מגיל 13 או 14 ותמיד חלמתי שיהיה איתי ביחד. הוא השחקן הכי טוב בארץ כבר עשור, אני שמח שהוא פה איתנו".

מאמן הפועל חדרה שרון מימר: "מאכזב מאוד כי התחלנו טוב את המשחק. לצערי ספגנו שוויון ואז איבדנו את הריכוז ונתנו להם מתנות. כשאתה נותן לבית"ר מתנות, הם יפרקו אותך וזה מה שהם עשו לנו את זה. כשאני קיבלתי את הפועל חדרה בינואר, היא הייתה מקום שמיני או תשיעי. המאבק על המקום בפלייאוף עדיין בידיים שלנו. כן, ידענו שהמשחק מול הפועל תל אביב הוא על עונה שלמה. נצטרך לנצח את הפועל תל אביב. כבשנו נגד כל קבוצה, אני לא חושב שיש לנו בעיה בהתקפה. אנחנו כובשים לא מעט שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully