וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה: "השחקנים במוד של גמרי גביע"

ה-0:2 על נס ציונה קירב את חיים סילבס לפלייאוף העליון: "יש פה חבר'ה שיודעים לסחוב ולהתעלות". זדה: "רוצה שנהמר יותר על התקפה"

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל מדבר על הפלייאוף העליון

עד לפני מספר שבועות קשה היה לראות כיצד הפועל חיפה מצליחה להתברג בפלייאוף העליון, אבל אחרי ה-0:2 על סקציה נס ציונה הערב (שבת), עושה רושם שהדרך של חיים סילבס ושחקניו לטופ 6 עם תום העונה הסדירה סלולה. קווין טאפוקו (18) וסער פדידה (45+7) כבשו, ובשבוע הבא יפגשו האדומים את בני יהודה למשחק שיקבע האם יעמדו במשימה שהציבו לעצמם, או שיסתפקו בפלייאוף התחתון בלבד.

"כל השבוע הזה היה מורט עצבים, ככל שמתקרבים לרגעי ההכרעה זה דוחק יותר", הודה חיים סילבס המרוצה בסיום. "יש פה חבורה של גברים שנמצאת במוד של גמרי גביע, אנחנו עושים את זה כמו שצריך ודוחפים למטרה. היום עשינו עוד צעד ואני מרוצה. זה לא פשוט לבוא עם המתח הזה, זו תקופה שכולם מתקשים מול כולם ולבוא ולפה ולנצח חלק יחסית - אני מאוד מרוצה. אנחנו משתדלים שזו לא תהיה הכנה שונה, אבל אי אפשר להתעלם מהעומס המנטלי שיש על קבוצה שקרובה למטרה שלה.

"יש פה חבר'ה שיודעים לסחוב ולהתעלות, היינו במקומות מאוד נמוכים העונה והצלחנו לדחוף את עצמנו עם הרבה מאוד נחישות, אופי וקבוצתיות. לא תמיד עם כדורגל יפה, אבל עם יעילות, והיום זה עוד יום כזה. זה נותן זרקור על כל העונה שעוברת עלינו, התחלנו נהדר, היתה לנו נפילה באמצע והיינו במקום נמוך מאוד מבחינת הכדורגל שלנו, בינואר הבאנו שחקנים שנתנו כוח ולאט לאט טיפסנו. הפכנו לקבוצה קשה, קבוצה שיודעת להיות יעילה. אני לא יודע איך זה ייגמר, אבל אני גאה שאנחנו כל הזמן שם. גם בגביע אנחנו חזקה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
"היינו במקומות מאוד נמוכים העונה והצלחנו לדחוף את עצמנו עם הרבה מאוד נחישות"/אדריאן הרבשטיין

סער פדידה, כובש השער השני, הוסיף: "באנו בידיעה שחייבים לנצח, יש מאבק צמוד מאוד על הפלייאוף העליון. מהדקה הראשונה כולם נלחמו ואני שמח שניצחנו. התחלתי את העונה כשחקן ספסל, עבדתי קשה, השחקנים נתנו לי את הביטחון. אני מקווה שבשבוע הבא נעשה את המוטל עלינו ונעלה לפלייאוף העליון, זה כיף גדול".

מנגד, המאמן המפסיד ליאור זדה, שרשם הופעת בכורה בליגת העל, סיכם: "היה מרגש לפני המשחק. זה מאכזב, כי במקום שלנו אנחנו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים ממה שהיינו במחצית הראשונה. אמרתי לשחקנים שאני רוצה שנשחק קדימה, שנדחוף שחקנים לחלק הקדמי, ואם היינו יותר מאמינים, אני די משוכנע שהיינו חוזרים. יש לנו בשבוע הבא משחק בקרית שמונה, אני רוצה שנהמר יותר שאפשר להבקיע שערים, כי לא כבשנו מספיק העונה. יש לנו עוד הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully