וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה טוענים: מונס דאבור לא סובל מקרע ברצועת הברך

חלוץ הופנהיים מירר בבכי והורד על אלונקה מול גלדבאך, בדיקת MRI הראתה שהוא כנראה סובל מפציעה בשוק או מפגיעה בברך

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

עדכון ראשון: 16:59

בשורות לא טובות למונס דאבור ואולי גם לנבחרת ישראל ולמאמנה אנדראס הרצוג. החלוץ הישראלי של הופנהיים נפצע היום (שבת) במהלך המשחק מול בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ והורד על אלונקה כבר בדקה ה-26 כשהוא מוחלף על ידי איחלס בבו. מדובר בפציעה שמגיעה כחודש לפני המשחק מול סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף מוקדמות היורו ב-26 במרץ. דאבור למעשה דרך על מתיאס גינטר אחרי שמסר לשחקן מקבוצתו, עשה תנועה לא טובה עם הברך ובמקום הרגיש שקרה משהו ונשכב. הוא מירר בבכי ונראה בוכה גם על האלונקה כשכל הקהל בבורוסיה פארק מוחא לו כפיים ומעודד אותו בירידה. גם חברו לשעבר מזלצבורג, שטפן ליינר, שהיום משחק בגלדבאך, ליווה אותו כשירד על האלונקה וניסה לעודד אותו.

הרופא של גלדבאך סידר לדאבור בדיקת MRI מהירה ובה נמצא שהחלוץ לא סובל מקרע ברצועה וככל הנראה סובל מפציעה בשוק או בחלק האחורי של הברך. מאמן הופנהיים אלפרד שרוידר אמר אחרי המשחק: "אני רוצה להודות לרופא של גלדבאך. הוא הצליח לקבוע למונס דאבור תור ל-MRI ממש אחרי הפציעה".

מונס דאבור שחקן הופנהיים. GettyImages
פציעה לא נעימה/GettyImages

כזכור, דאבור עבר להופנהיים מסביליה בחלון ההעברות של ינואר אחרי שלא הצליח להתאקלם בקבוצה הספרדית. מאז שעבר לגרמניה הוא לא הצליח למצוא את הרשת בבונדסליגה כששני השערים היחידים שלו מגיעים במשחק גביע מול באיירן מינכן כשקבוצתו מצמקת באליאנץ ארנה מ-4:1 ל-4:3. לפני כשבוע וחצי מאמן הופנהיים אלפרד שרוידר נשאל עליו בראיון ואמר ש"מונס עדיין לא במצב האופטימלי אחרי חצי עונה במהלכה לא הרבה לשחק, הוא יצטרך להשתפר ולהתחזק פיזית כדי להיות טוב יותר". עכשיו, נראה שיהיה לו אפילו קשה יותר לחזור. לנו רק נותר לקוות שלא מדובר בפציעה חמורה מדי.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. GettyImages
השחקנים מנסים להרים את דאבור אחרי הפציעה/GettyImages
מונס דאבור שחקן הופנהיים. GettyImages
חבריו של דאבור מנסים לעודד אותו/GettyImages
מונס דאבור שחקן הופנהיים. GettyImages
תמונות קשות. דאבור/GettyImages
מונס דאבור שחקן הופנהיים. רויטרס
דאבור אחרי הפציעה/רויטרס
מונס דאבור שחקן הופנהיים. רויטרס
דאבור הפצוע מורד על אלונקה, ליינר - ששיחק איתו בזלצבורג - מלווה אותו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully